Madelen__ Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hallo, alle sammen! Hvert år på denne tiden, får jeg det samme spørsmålet fra slektninger fra alle kanter: "Hva ønske du deg til jul?" Jeg aner ikke. No clue. Derfor spør jeg her, hva kan jeg, som en tenåringsjente, ønske meg? Vil nødig ha penger, det er så kjedelig å pakke opp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg har samme problem. Jeg elsker å åpne opp pakker, men jeg har ingen anelse om hva jeg ønsker meg, Alle i familien blir skikkelig sure fordi jeg ikke ønsker meg noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg ønsker meg ikke noe i år og ser helst at jeg ikke får noe, men det er bare meg da. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Samme her, ting jeg vil ha kjøper jeg selv. Stoler ikke på at andre finner det riktige. Og de tingene jeg tenker å kjøpe fremover blir alt for dyrt som julegave. Dog synes jeg det er veldig greit å bare svare klær, da jeg aldri selv gidder å dra i klesbutikker for å kjøpe og jeg vet familiemedlemmene da konsulterer med min mor som vet mine størrelser og hva jeg kan gå i og ikke. Safe svar. Lenke til kommentar
Madelen__ Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Klær er en mulighet, men skulle gjerne hatt flere alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå