karlfr Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Fant ei liste der men kunne legge til sine egne favoritter med tall som f.eks ny sms. Men skjønner ikke helt hvordan disse virker. Er det bare det at de legger seg ved den rosa pila til høyre? Er dette eneste muligheten til å bytte funksjoner på tlf? Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 nei. etter som du bytter på ting der. Så skifter du også snarveiene når du trykker <, > opp eller ned. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 kan du forklare det litt mer? Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Når du trykker til venstre på joysticken din. Så kommer du inn i noe. sikkert Skriv ny melding. Dette her kan du skifte med de snarveiene. Der det står Skriv ny melding, kan du skifte den til Kalender f.eks. Da kommer du inn i kalender ved å trykke til venstre med joysticken. Det samme kan du me de andre og. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Ok, det har jeg egentlig skjønnt, men det er jo bare til venstre det går? Hvorfor kan du da legge inn sikkert 20 områder på hurtigmenyen? Hvordan kommer du inn på de? Beklager hvis jeg har litt vanskelig for å forstå dette! Dere får holde ut med meg, jeg er en gammel nokia bruker... Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 jeg sliter med det samme... så det er bra du holder ut... Lenke til kommentar
o.d.b Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 For meg ser det også ut som det er kun < som du kan endre. De andre er faste snareveier som kommer fra SE. Lenke til kommentar
scoopy Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 du trykker deg inn i menyen og trykker et tall.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen av default "snarveiene" er jo: Trykk inn i menyen. Der er det 12 ikoner, plassert likedan som de grå tastene på tastaturet. Tastene tilsvarer ikonene etter plasseringen; "1" er ikonet øverst til venstre og "4" er ikonet under der og "0" er det nederst i midten f.eks. Så kommer du inn i nye menyer, og der er det øverste valget tasten 1, det under er tasten 2 osv nedover. Går mye fortere å slippe å bruke joysticken til å bla så mye opp og ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå