Gå til innhold

Battlefield 2 vs Call of Duty 3?

Mathayus

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et av disse spillene til xbox 360 eller PS3. Hva vil dere anbefale meg? Bare å komme med forslag, jeg takker for hvert svar.

Det jeg vil ha ut av spillet er bra online funksjon, ikke for avanserte taster vis du skjønner..et som ikke tar for lang til å laste inn..og bra spillopplevelse+lvl

:):xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du kjøpe et av disse spillene? Battlefield 3 har kommet. Og cod 3 er leenge siden. Er cod 8 nå tror jeg, hvis jeg ikke tar feil. Og cod 3 kom ikke på Ps3 engang vel?

Fordi alle Battlefield spillene untatt Battlefield 3, så kjempes kampene på svære maps med massevis av kjøretøy (tanks, helikopter, fly, etc). Jeg for min del synes det er mer gøy enn semi-store/medium maps med gameplay lik de siste CoD.

- Call of Duty 3 finnes på både Xbox 360 og PS3

- Battlefield 2: Modern Combat finnes på Xbox 360, men det skulle visst være en del annerledes enn orginalen (Orginale Battlefield 2 finnes ikke på Xbox 360 eller PS3).

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du kjøpe et av disse spillene? Battlefield 3 har kommet. Og cod 3 er leenge siden. Er cod 8 nå tror jeg, hvis jeg ikke tar feil. Og cod 3 kom ikke på Ps3 engang vel?

Kanskje han har blingset på overskriften og mener Battlefield 3, ikke BF2. Og da BO2, ikke CoD 3. Endret av Hassassin
Lenke til kommentar

okey :)

Må bare si at dett er min mening. Det er mange som liker disse spillene, men jeg mener du kan få mye mer ut av andre spill som har en mening i seg, eller som du kan ha det gøy i og en ordentlig spillopplevelse :) Men det er helt opp til deg selv hva du velger å kjøpe. Spilte cod før, men etter jeg ble lei, følte jeg det som skikkelig waste. Andre spill, for eksempel gta (alle sammen), Just Cause 2, Recistance-serien (knallbra), og en del andre, har jeg ikke følt det samme, da jeg har hatt mye moro med disse sammen med venner og alene. Se blant annent på game reviews på youtube, så kan du se andres meninger og kanskje litt gameplay fra spillet. :thumbup:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal kjøpe et av disse spillene til xbox 360 eller PS3. Hva vil dere anbefale meg? Bare å komme med forslag, jeg takker for hvert svar.

Det jeg vil ha ut av spillet er bra online funksjon, ikke for avanserte taster vis du skjønner..et som ikke tar for lang til å laste inn..og bra spillopplevelse+lvl

:):xmas:

Vil anbefale deg å holde deg unna COD 3, da det var den dårligste i serien. Vil anbefale deg å kjøpe COD 4 istedenfor, som er langt bedre! Og BF2 er å anbefale, et supert spill, som flere tusen fremdeles spiller, inkludert meg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...