gjemsl Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hadde datamaskinen min på reparasjon for to uker siden fordi harddisken hadde streiket. Da jeg fikk den tilbake ble den treg etter noen få dager.Jeg leverte den inn igjen. Men da jeg kom tilbake for å hente den så sa de at jeg måtte betale fordi de hadde sendt PCen til en spesialist som tok (veldig godt) betalt for å sjekke PCen. Det viste seg å være virus inne på den, og spesialisten hadde bare rebootet PCen, noe som jeg kunne gjort selv hadde de bare sagt ifra. Jeg fikk ikke telefon eller noe slags melding om at jeg måtte betale for dette fordi jeg regnet med forsikringen dekket dette. Er det sånn at virus ikke blir dekt av forsikringen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det stemmer at virus ikke blir dekket av forsikring, men, de kan ikke bare kjøre på med konsulenter og arbeid uten å informere deg først og få samtykke til kostnaden. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg tror det er sånn at når du kjøper PC-en i en butikk som f.eks. Lefdal eller Elkjøp spør de deg om du vil ha supportavtale. Da kan du gratis levere inn PC-en og få den fikset hvis det er noe galt. Har du ikke det tar de nok godt betalt, ja. Men det skulle de selvfølgelig ha informert deg om da du leverte den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå