Cain_85 Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Husker jeg satt rundt juletider, kosa meg med musikk og satte sammen PC'en jeg sitter ved nå. Brukte kanskje en uke eller to med jevne besøk på hw.no med lesing av artiklertester og titting på prislistene. DA var det herlig å ha vår alles gode venn priskalkulatoren. Så vidt jeg husker lagret den hva du hadde lagt inn til neste gang du logget på, den summet opp prisen for alle delene, og den fant Web-shopen som kunne gi mest for billigst penge.. Hvorfor! HVORFOR! er den borte!? Priskalkulator kom tilbake! *slapp av med store bokstaver* mvh Mr.Ueland Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Husker jeg satt rundt juletider, kosa meg med musikk og satte sammen PC'en jeg sitter ved nå. Brukte kanskje en uke eller to med jevne besøk på hw.no med lesing av artiklertester og titting på prislistene. DA var det herlig å ha vår alles gode venn priskalkulatoren. Så vidt jeg husker lagret den hva du hadde lagt inn til neste gang du logget på, den summet opp prisen for alle delene, og den fant Web-shopen som kunne gi mest for billigst penge.. Hvorfor! HVORFOR! er den borte!? Priskalkulator kom tilbake! Ja, hvorfor er den borte? Nå er det mye mer arbeid med å finne de billigste pakkene. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 ka ikke fatte at det er så få som ikke savner gode gamle priskalkulatorern..! Jeg er SKUFFA! Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Joa, savner den jeg og. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg synnes det er dumt at den er borte. De snakket noe med å forbedre den, men jeg synnes de burde ha latt den gamle være til en ny utgave er klar. Det ser jo ut til å ta lang tid før den nye er klar. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Og nå holder vel amund på med prishistorikk istedenfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 savnes sterkt ja, tok plutselig lang tid å finne frem til billigste sjappa når jeg skulle kjøpe ny kasse nå... spes siden man skulle ha en god del utstyr, så varrierte totalprisen ganske mye, selv om det bare var snakk om små beløpsforskjeller på enkeltdeler. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Priskalkulatoren er å finne på høyre siden i prisguiden. Man må logge seg på den som forumbruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå