Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali som leverandør

Anbefalte innlegg

Hei

Er Tiscali virkelig så dårlig som folk skal ha det til?

Eller er det bare det negative som kommer frem og ingenting av det positive?

Er på nippen til å starte et abonnement men nå har jeg fått kalde føtter etter å ha lest litt rundt på forumet her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk har sagt mye dårlig om dem her på forumet ihvertfall, men de har nok mange fornøyde kunder også.

Ville heller gått for Tele2 feks., billig og bra, har det selv og er ganske fornøyd. Litt nedetid har det vært, men farten er god og leveringen var kjapp.

Lenke til kommentar

En bekjent av meg hadde veldig store problemer med Tiscali. Det tok flere måneder å si opp abonnementet. Han snakket med kundeservice, sendte inn formell oppsigelse men ingenting skjedde.

Hvis du har mulighet for å få Tiscali er det vel også en sjanse for at du kan få Nextgentel? Det har jeg selv og vil anbefale dem på det sterkeste. Stabil linje til en god pris (har bare Bravo selv, da...). Kundeservice kan være litt trege, men nå har jeg hatt Nextgentel i 1.5 år og snakket med dem toppen 4 ganger, noen ganger for å rette opp i ting, andre ganger for å følge opp en sak. Personlig synes jeg kundeservice til Nextgentel også er veldig bra, når ventingen er over. Hyggelige og hjelpsomme folk :)

Vel vel, nok propaganda... End of story: Sjekk andre muligheter før du binder deg til noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...