Bollen123E Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg skal kjøpe meg ny TV som skal brukest mest til PS3 gaming. Den skal også brukes litt til film. Jeg har vlagt meg ut denne: http://www.siba.no/product/9391289/philips-42pfl4007t_12?ref=section&sec=106411403966618 Hva tror dere om den? Vil den funke bra til spill som COD og BF3? Bare kom med andre forslag og tips. Takk Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Om det er lav input lag (forsinkelse, tiden det tar fra du trykker til det vises på skjermen) du ser etter er det plasma du bør gå etter (innbrenning er ikke noe å bry seg om i 2012). Jeg vil anbefale Samsung og Panasonic. På mange Samsung plasma tv'er kan man endre navnet på HDMI1 til PC, da får man 16ms input lag som er det laveste en TV kan få til. Modeller som nevnes ofte i forumer når gaming er tema er Panasonic P50ST50 og Samsung PS51E6500 (også billigere samsung plasma modeller) Om du ikke bryr deg om input lag så oppfører de fleste tv'er seg forholdsvis likt med PS3 tilkoblet. De dyreste TV'ene egner seg dårlig til spilling da de har mange bildeforbedrings-funksjoner som fører til forsinkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå