Gå til innhold

BOSE vs "noe annet"

Anbefalte innlegg

En grønnskolling trenger hjelp her....

Lommeboken min er vrang om dagen etter innkjøp av ny samsung tv med alt for dårlig lyd... akkurat ikke noen overraskelse.

Tingen er, jeg har lenge siklet på Bose anlegg, sikkert fordi jeg er mer designfreak enn lydfreak.... Men som det sies; "kan du leve med digitalisert lyd, kan du leve med Bose"?

Men til en pris på 16k er det ikke noe lommaboka roper hurra til etter siste investering, og budsjettet brekker seg med tanke på andre investeringer det neste halvåret....

Samtidig er det mange som slakter meg for å være interessert i å legge såpass mange kronasjer i Bose, å anbefaler diverse andre anlegg. Vel å bra med anbefalinger, men jeg er som nevnt en designfreak, mer enn lydfreak, men vil ha i pose å sekk.

Så fra BLA BLA til konkret;

Jeg har testet Lifestyle V20. Er "Lifestyle® T20 home theater system" likeverdig her?

Hva er det konkret som er bakdelen med ett lifestyle system, lydmessig....? Som jeg ikke har fanget opp med mitt u-trente øre? Jeg skjønner at man mister ett visst spekter? Bruken her hjemme er film/ps3/musikk på pratevolum....

Og sist men ikke minst?! Finnes det andre satelitt/minimalistiske systemer som klarer å levere "minst" like mye som kan få lommeboka mi til å roe seg...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...