BlueEAGLE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Når den "rebooter" så kan det være at den egentlig trør opp en BSOD. Prøv å deaktivere automatisk reboot ved å *Trykke [Win]+[Pause] *Gå til Advanced tabben *Klikk Settings knappen under Startup and Recovery *Ta bort haken ved Automatially restart Hvis du da får en BSOD så er du hakket nærmere å finne feilen. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Vel, nå håper jeg i alle fall det er CPU'n for jeg sender den inn i dag... 266 har jeg ikke prøvd systemet på, men den krasjer i hvert fall like ofte om jeg kjører systemet på 400MHz eller 333MHz. Dessuten; er det ikke merkelig om det er feil på begge minnebrikkene? Har nemlig prøvd en og en (i forskjellige minnebanker), og resultatet er det samme. Jon Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Sitat Når den "rebooter" så kan det være at den egentlig trør opp en BSOD. Prøv å deaktivere automatisk reboot ved å *Trykke [Win]+[Pause] *Gå til Advanced tabben *Klikk Settings knappen under Startup and Recovery *Ta bort haken ved Automatially restart Hvis du da får en BSOD så er du hakket nærmere å finne feilen. Vel, kan jo tenkes, men det er ikke alltid den rebooter. Noen ganger bare fryser hele driten (uten at det kommer noen BSOD). Men som sagt; nå er uansett CPU på vei tilbake til Komplett så jeg vet i hvert fall snart (håper jeg) om CPU'en er fcuk'ed eller ikke. Får jeg derimot CPU'en tilbake med beskjed om at de ikke fant noen feil (og en regning på 150,- for å ha testa) er jeg redd jeg klikker seriøst! Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå