Gå til innhold

Noen andre som gleder seg til Baldur's Gate: Enhanced Edition?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli rimelig lei dette nå. Folkene nekter jo fullstendig å samarbeide, så noe som helst taktikk er meningsløst. Strategisk tilbaketrekning? "Men det er jo fiender der!" *en idiot løper helt bort til fiendene og blir drept* Det er ikke uvanlig at en eller annen fjott løper bakover for å finne en vei rundt fiendene, eller to, tre stk står helt i ro og lar de andre ta seg av fiendene, med resultatet at hele gjengen blir drept. Å si at alle skal angripe og Jaheira heale etter på (mens de andre angriper) hjelper heller ikke. Enten stopper alle å angripe, ellers angriper alle inkludert Jaheira. De få gangene de faktisk gjør det jeg sier de skal gjøre fungerer alt perfekt, men det hjelper jo ikke når alle gjør det de selv vil. :( Har ikke engang fullført gruvene i kapittel en.

Slå av AI'en til NPCene dine. det er en egen knapp for det på HUD'en. Eventuellt så kan du endre script på NPC'ene om du måtte føle for det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Må nesten dra frem igjen denne gamle tråden nå. Fikk aldri fullført, verken i julen eller senere. Men har i de siste dagene spilt en del timer. Kommet over den litt vansklige starten, hvor alle dør alfor lett i kamp. Folket begynner å nå nivå 4, å kan nå hamle opp med det meste :) .

Baldurs gate har fremdeles den gode sjarmen, men må tilstå at baldurs gate 2 er en forbedring av så store dimensjoner at det er vanskelig å fatte.

Men fremdeles veldig moromt å spille :) , men nå spiller jeg også mest for jeg har veldig lyst til å starte på bg 2 igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg varmer opp til BG2 EE og hadde lyst til å få i gang en helt ny og frisk character. MEn av en eller annen absurd grunn har BG EE bestemt seg for å ikke fungere. Jeg har ikke gjort noen forskjeller med drivere eller annet, men plutselig fungerte ikke GeForce grafikkortet mitt lengre. Jeg får ikke spilt spillet :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...