Lykketrolling Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Ja, armor ble etterhvert endret, så vi trengte så høy som mulig. Dette er bare en av tingene D&D har endret på i årenes løp. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Begynner å bli rimelig lei dette nå. Folkene nekter jo fullstendig å samarbeide, så noe som helst taktikk er meningsløst. Strategisk tilbaketrekning? "Men det er jo fiender der!" *en idiot løper helt bort til fiendene og blir drept* Det er ikke uvanlig at en eller annen fjott løper bakover for å finne en vei rundt fiendene, eller to, tre stk står helt i ro og lar de andre ta seg av fiendene, med resultatet at hele gjengen blir drept. Å si at alle skal angripe og Jaheira heale etter på (mens de andre angriper) hjelper heller ikke. Enten stopper alle å angripe, ellers angriper alle inkludert Jaheira. De få gangene de faktisk gjør det jeg sier de skal gjøre fungerer alt perfekt, men det hjelper jo ikke når alle gjør det de selv vil. Har ikke engang fullført gruvene i kapittel en. Slå av AI'en til NPCene dine. det er en egen knapp for det på HUD'en. Eventuellt så kan du endre script på NPC'ene om du måtte føle for det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Full klar over det. Spilte det veldig lenge på PC, og er helt avhengig av AI-kontrollen for å slippe å pause hvert sekund i kamper. Har det heller på autopause når vi ser en fiende, og når fienden eller en i laget dør. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Så da var julen over, hadde store planer om å spille ferdig Baldurs gate før den tid. Men slik ble det jo ikke, mellom juleribber og familie kalas ble det lite tid til spilling desverre. Noen andre som har fått fullført det enda? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Ser Steam har tilbud på spillet nå, men lurer på om noen har prøvd både PC og iPad versjonen. Hvilke foretrekker dere? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Har ikke prøvd Ipad versonen. Etter hva jeg har hørt er den dugendes den. Men det sier seg vel selv, at mus og tastatur er uslåelig på denne type spill. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Touchscreen fungerer utmerket i spillet, jeg har ikke testet ipad versjonen men windows versjonen på windows tablet vil jeg si fungerer like bra som med mus/tastatur. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Må nesten dra frem igjen denne gamle tråden nå. Fikk aldri fullført, verken i julen eller senere. Men har i de siste dagene spilt en del timer. Kommet over den litt vansklige starten, hvor alle dør alfor lett i kamp. Folket begynner å nå nivå 4, å kan nå hamle opp med det meste . Baldurs gate har fremdeles den gode sjarmen, men må tilstå at baldurs gate 2 er en forbedring av så store dimensjoner at det er vanskelig å fatte. Men fremdeles veldig moromt å spille , men nå spiller jeg også mest for jeg har veldig lyst til å starte på bg 2 igjen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg så til min glede at de har satt dato på BG2:EE. 15 november. Jeg gleder meg utrolig til dette. Blir spennende å se hva de har gjort her... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Har spilt en del av iPad versjonen, og det funker bra nok, noen få irritasjonsmomenter. DLC de har lagd, har vært verd det til nå. Usikker på om jeg skal vente til EE til iPad eller kjøpe det til PC. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg varmer opp til BG2 EE og hadde lyst til å få i gang en helt ny og frisk character. MEn av en eller annen absurd grunn har BG EE bestemt seg for å ikke fungere. Jeg har ikke gjort noen forskjeller med drivere eller annet, men plutselig fungerte ikke GeForce grafikkortet mitt lengre. Jeg får ikke spilt spillet Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Tidenes spill serie! Endret 3. desember 2013 av ArlionMajere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå