Svolp Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Morn! På en eller annen måte klarte jeg og dra med meg to damer hjem i beste sendetid på lørdags kveld, jeg måtte gni meg i øya når du sprett nakene damer lå i senga mi og venta! Jeg gjorde mitt, samme gjorde de.. Ga de kaffe og en skive på morran! Hi five, takk for i går og hade bra! På en eller annen måte har hu ene dama fått tlf nr mitt og skrev som følgende : Takk for fantastisk sex, klar for litt til sånn plutselig.. Gjerne i Edru tilstand siden det er mye bedre? Ikke vet jeg hvem av damene dette er (ei i midten av 30 åra og ei i midten av 20 åra) Begge var sinnsykt flotte så sånn sett spiller det ingen trille.. (tlf nr hemmelig) Problemstillingen er at jeg som regel av prinsipp ikke holder kontakt med one night stands litt pga komplikasjoner som kan dukke opp.. At de får følelser for meg eller kanskje motsatt osv? Kall meg kynisk men jeg er kun ute etter og ha sex og ingen ting annet når jeg treffer damer drita full på byen(som regel) Jeg vet ikke hva jeg skal svare, eller om jeg skal svare i det hele tatt! Kunne gjerne tenkt meg en omgang til med hu ene eller begge for den saks skyld men jeg er usikker på konsekvensene med og bli såpass bedre kjent.. Til slutt blir hun såret når jeg finner meg kjæreste eller ikke lengere er interessert! Kall meg dumsnill men jeg vil ikke såre denne dama med og si jatakk men ellers takk, hvertfall ikke ved en senere annledning hvis hun hadde kommet selv i edru tilstand! Hu ene, som sikkert er den som sendte mld var også over gjennomsnittet kosete! (Vil du være kjærestem min opplegg!?) For en kveld, men hva gjør jeg? Bryter av med en gang, eller kjører på litt til og blir "bedre" kjent? Takk for meninger, tips og råd! mvh Tjuven! Endret 19. november 2012 av Svolp Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg tviler på at jeg kan bidra med noe særlig, aldri funnet meg i samme situasjon på verken den ene eller den andre måten. Men! Hvis du ikke vil ha et forhold skal du være ærlig om det fra første stund. Ting har en tendens til å bli mer komplisert over tid. 1 Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Er akkurat det jeg også tenker! Ting blir komplisert over tid, det er bevist! Takk for synspunkt! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Det er jo veldig behagelig å holde på sånn, men du trener deg egentlig i uvaner og jeg tror du gjør det vanskeligere å få et godt og stabilt langvarig forhold senere når du er player. Det i alle fall det jeg har hørt fra en del som har holdt på sånn når de begynner å dra på årene. Sier jo ikke at det gjelder alle, og for noen er det bare bra å få "rast i fra seg" og blir ferdig med det. Det er jo behagelig å spise bare dessert, men er det så lurt i lengden ? Morsomt at du skrev motart istedet for motpart. Mange oppfatter vel kvinnfolk som en egen art Endret 19. november 2012 av vidor 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du trenger ikke å være redd for at de skal se på deg som kjæreste. Når dere har trekant første kvelden, så er vel rammen som "player" satt ganske fort. Men det er allikevel ikke dumt å si at du kun er ute etter gøy(sex) og ikke noe seriøst. Det er jo veldig behagelig å holde på sånn, men du trener deg egentlig i uvaner og jeg tror du gjør det vanskeligere å få et godt og stabilt langvarig forhold senere når du er player. Det i alle fall det jeg har hørt fra en del som har holdt på sånn når de begynner å dra på årene. Sier jo ikke at det gjelder alle, og for noen er det bare bra å få "rast i fra seg" og blir ferdig med det. Har hørt fra mange i sjekkemiljøet av man blir veldig følelsesmessig avstumpet jo mer man puler. Det største "faren" slik jeg ser det er at man opplever så mye utroskap at man ikke tør å inngå forhold, men dette er noe som kun et fåtall kommer til å oppleve Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det er jo bare å prøvekjøre en gang til det? Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Hehe.. Må jo få topic til og trekke til seg litt folk Jeg er ikke noe player i den forstand at jeg går ut på byen med kun en ting i tankene.. Denne gangen scorte jeg bare bigtime! Jeg er 26år, vært med samma dame i 7 år og ble singel for 1 1/2 år siden.. Det er først nå i år jeg egentlig har "rast" litt fra meg da bruddet var tøft.. Gode poeng dere har begge to, jeg er overhode ikke klar for noe fast følge.. Bare gøy og være på markedet igjen nå som ting begynner og gå mye bedre! Det og sjekke damer er et eget fag, og det har skjedd mye på de 7 åra! Hadde et annet one night stand for en tid tilbake og det ble bare spetakkel fordi jeg fikk vedkommende til og tru at jeg ville mer noe jeg overhodet ikke var interessert i.. Så... Valgets kval Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvis du sier du vil noe mer for å lure damer i sengehalmen så er det ganske grov utnyttelse av tillit noen er villig til å gi deg. Er du overrasket over at du får relativt kraftige reaksjoner da ? Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Har jeg da aldri sagt, her er du HUN som spørr meg om jeg kan dra ned buksa èn gang til.. Ikkje kom her og vær viktigper uten og ha lest sakens kjerne først! Jeg har da aldri sagt at jeg vil noe mer, jeg spesifiserte jo i første post at jeg kun var ute etter sex og ikke noe annet.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har jeg da aldri sagt, her er du HUN som spørr meg om jeg kan dra ned buksa èn gang til.. Ikkje kom her og vær viktigper uten og ha lest sakens kjerne først! Jeg har da aldri sagt at jeg vil noe mer, jeg spesifiserte jo i første post at jeg kun var ute etter sex og ikke noe annet.. Det er du selv som vet best hva som er sant, og det du skrev synes jeg var ganske beskrivende. Hvis det jeg skrev ikke stemmer så har du min unnskyldning, hvis ikke lurer du bare deg selv. Poenget mitt er ikke å være noe viktigper, det er for å få deg til å tenke igjennom hvilke konsekvenser det man gjør har for andre. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skriv: Jepp, klar for mer jeg. Men kun sex, gidder ikke at du skal forelske deg i meg. Skal gi deg pikk, det er alt. Funker. 1 Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Det er du selv som vet best hva som er sant, og det du skrev synes jeg var ganske beskrivende. Hvis det jeg skrev ikke stemmer så har du min unnskyldning, hvis ikke lurer du bare deg selv. Poenget mitt er ikke å være noe viktigper, det er for å få deg til å tenke igjennom hvilke konsekvenser det man gjør har for andre. Les hva jeg skriver i første post! Klovn.. Skriv: Jepp, klar for mer jeg. Men kun sex, gidder ikke at du skal forelske deg i meg. Skal gi deg pikk, det er alt. Funker. Vell.. Takk for tips! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vell.. Takk for tips! Jeg var seriøs. Slutt å vær pysete og si det du faktisk mener. 1 Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Kem du e for en fyr? Du har tydeligvis et svar til alle her inne... Er ikke snakk om og være pysete men vise hensyn! Tydlig bare droltunger som er her inne, et skikkelig råd, tips eller en god mening viser seg og være vanskelig og få! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Jeg er Nittutt. Jeg har et svar til alle fordi jeg har en god del erfaring som jeg villig deler. Det er snakk om å være pysete. Føler du at du viser hensyn ved å skjule dine opprinnelige intensjoner? Isåfall så er du en bedrager, noe som er verre enn å være drøy. Det handler ikke om å være "Snill gutt" eller hva enn du har forestilt deg, det handler om å være litt ufiltrert og at man må tørre å gå for det man vil ha, ikke ta snarveien ved å "vise hensyn" som du så fint kaller det. Ærlighet er en tapt kunst for de fleste, de tror de er ærlige men de maskerer kun sine egne intensjoner. Det å tørre å vise sine intensjoner i sin sanne form er noe av det mest sexy en mann kan gjøre (kilde: Alle jenter jeg noensinne har møtt) samt det gjør deg til en 100% ærlig person. Ikke kom her å si at du får dårlige råd eller at det bare er "droltunger" her inne (noe som jeg er nesten sikker på er et oppfunnet ord). Prøv heller å hør på det folk har å si, spesielt de med mer erfaring enn deg. Peace out. Endret 21. november 2012 av Nittutt 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg er Nittutt. Jeg har et svar til alle fordi jeg har en god del erfaring som jeg villig deler. Prøv heller å hør på det folk har å si, spesielt de med mer erfaring enn deg. Peace out. Jeg må le. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg må le. Å? Hvorfor det om jeg tør spørre? Sitter du på noe informasjon om min kunnskap som jeg selv ikke gjør? Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Jeg er Nittutt. Jeg har et svar til alle fordi jeg har en god del erfaring som jeg villig deler. Det er snakk om å være pysete. Føler du at du viser hensyn ved å skjule dine opprinnelige intensjoner? Isåfall så er du en bedrager, noe som er verre enn å være drøy. Det handler ikke om å være "Snill gutt" eller hva enn du har forestilt deg, det handler om å være litt ufiltrert og at man må tørre å gå for det man vil ha, ikke ta snarveien ved å "vise hensyn" som du så fint kaller det. Ærlighet er en tapt kunst for de fleste, de tror de er ærlige men de maskerer kun sine egne intensjoner. Det å tørre å vise sine intensjoner i sin sanne form er noe av det mest sexy en mann kan gjøre (kilde: Alle jenter jeg noensinne har møtt) samt det gjør deg til en 100% ærlig person. Ikke kom her å si at du får dårlige råd eller at det bare er "droltunger" her inne (noe som jeg er nesten sikker på er et oppfunnet ord). Prøv heller å hør på det folk har å si, spesielt de med mer erfaring enn deg. Peace out. Haha! Kan ikke ta det du skriver seriøst så du trenger ikke og komme med mer tøys! Tydelig at du ikke har hatt alle de erfaringene du referer til mtp måten du ordlegger deg på.. Droltunge er forresten et ord for drittunge her på vestlandet (les: Stavanger) 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Haha! Kan ikke ta det du skriver seriøst så du trenger ikke og komme med mer tøys! Tydelig at du ikke har hatt alle de erfaringene du referer til mtp måten du ordlegger deg på.. Droltunge er forresten et ord for drittunge her på vestlandet (les: Stavanger) Jaja, du får tro hva du vil. Med tankegangen din kommer du hvertfall ingen vei. (Les: Jeg syntes bare de som skriver det jeg vil høre har noe nyttig å komme med). Det jeg skriver er absolutt ikke tøys. Det er fakta. Og hva mener du med: "Tydelig at du ikke har hatt alle de erfaringene du refererer til mtp måten du ordlegger deg på.."? Kan ikke en som bruker et variert språk ha draget på damer eller hva er greia? Endret 22. november 2012 av Nittutt 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Å? Hvorfor det om jeg tør spørre? Sitter du på noe informasjon om min kunnskap som jeg selv ikke gjør? Du fremstår som en klovn. Hvis du vil bli tatt alvorlig her inne, må du jekke deg ned et par hakk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå