Andzel Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det mulig å kjøpe en ting som gjør at du får bedre dekning til mobil telefonen? Her jeg sitter har jeg en strekk på min s3. Noen som veit om noe sånt? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvilken opperatør har du? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er sjeldent du får direkte kjøpt bedre dekning. Kan være noe med posisjonen din, får du 3G dekning der du er? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 NetCom ingen andre har bedre heller. Ingen 3g heller Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Alternativet er en retningsstyrt repeater/antenne som du fester på taket eller husveggen. Da kan du hente inn mye dekning selv med de svakeste db-signalene. Merk at dette stjeler rekkevidde og signaler for andre som benytter samme basestasjon og at det kun er Netcom og Telenor som har lov til å sette opp GSM-repeatere i landet, så i verste fall kan du straffes for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå