railcat Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg er i en vurderingsfase på hvor jeg skal ta Siviløkonom Masteren og lurer på om noen har erfaringer rundt linjen ved UiA. Jeg vurderer å ta økonomisk styring og prosjektledelse. Hvilke jobbmuligheter er det med denne linjen? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Tenker du å søke deg inn i Kristiansand eller Grimstad? Lenke til kommentar
railcat Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Skal søke meg inn på Kristiansand. Lenke til kommentar
tommelenopp Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Du stiller nok langt sterkere med et vitnemål fra en av handelshøyskolene Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vi har en fantastisk god kantina iallefall Lenke til kommentar
Cie Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du stiller nok langt sterkere med et vitnemål fra en av handelshøyskolene Nå heter det faktisk Handelshøyskolen i Kristiansand, da. Man blir ikke akkurat arbeidsledig med en master fra UiA heller, men klart, det kommer an på ambisjonene. En master fra NHH vil i visse bransjer/miljøer være å foretrekke, men det er ikke alle arbeidsgivere som henger seg opp i det. Jobbmulighetene med øk.styring er mange. Jeg stortrives ved UiA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå