railcat Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg lurer på om det er noen der ute som jobber som Prisanalytiker og kan dele litt erfaringer med dette. Hvordan ser din arbeidsdag ut? Hvor mye teori må/bør man kunne før man søker på en slik stilling? Jeg er straks ferdig med min bachelor innen Økonomi og Administrasjon og tallanalyser er et område som interesserer meg og som jeg gjør det godt innenfor. Jeg vurderer å søke på en stilling som er utlyst, men blir litt skremt av stillingsbeskrivelsen, så jeg håper noen her kan dele sin erfaring rundt dette... Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Spesifiserer stillingsbeskrivelsen at det kreves erfaring, eller kommer det fram at det er en stilling også for nyutdannede? Så lenge det står at det kreves bachelorgrad (ikke master) og ikke tidligere erfaring er det nok bare å søke. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Som kvalifikasjoner står følgende: - Bachelor Degree in Business eller relatert utdanning - Erfaring fra reiselivsbransjen - Erfaring med Revenue Management - Gode Microsoft Excel kunnskaper, samt kunnskap om databaser or rapporteringsverktøy Så tenker å sende inn en søknad. Har ikke tidligere erfaring innenfor disse bransjene, men mye annen erfaring fra andre bransjer. Dette er dog min første erfaring innenfor økonomi... Lurer bare litt på hvordan arbeidsdagen til en slik stilling er og hvilke arbeidsoppgaver som går inn i denne. Kan alltids ringe å spørre litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå