D-600 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er det noen som vet om noen pålitelig og billig(helst gratis) program som kan lastest ned som sørger for at maskinen til enhver tid har nyeste drivere på alle komponenter, at maskinen har for eksempel alle dll filer som trengs(Fikk nemlig beskjed om at jeg manglet en dll fil når jeg hadde innstallert et spill og skulle bruke det). Etc…. Er slike programmer bare humbug eller har det noe for seg? (Windows 7) Lenke til kommentar
Azubaz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) har ikke testet det, men razer har laget ett lignende program. http://www.razerzone.com/gamebooster Endret 19. november 2012 av Azubaz Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jaha? Når du får opp en dll melding når det gjelder spill så antar jeg det er snakk om et Piratkopiert spill og med mindre du har dll fila liggende i en folder på den ulovlige kopien av spillet så er det ikke mye du kan få hjelp til her. Hvis du derimot har original spillet og det maser om dll fila vil jeg anta at noe har gått galt under innstalasjon , du må derfor avinstallere spillet og legge det inn på nytt igjen og sørge for at DirectX og alt annet som behøves blir lagt inn. Som jeg vet er det ingen program som passer på .dll filene dine, derimot så har man en del programmer der ute som kan sørge for at du har det siste av Java , DirectX og sjekker også de mest kjente programmene for oppdateringer. Edit : Du kan prøve dette programmet fra CNET Endret 19. november 2012 av Malvado Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Takk for svar! Det er faktisk en orginal og lovlig spill-dvd Jeg gjorde slik du sa, avinnstallerte og installerte på nytt uten at det hjalp. Så googla jeg den spesifikke dll fila, og da kom jeg inn på et program, tror det het dll-finder. Dette programmet søkte i min maskin og mente at jeg hadde 126 problemer. Det skulle fikse de 15 første problemene gratis, og om jeg ville ha ”fullversjon” måtte jeg betale. Er generelt skeptisk til slik, men den klarte jammen biffen slik at jeg fikk spilt. Jeg har ikke kjøpt ”fullversjon” enda for jeg ville sjekke litt her først. Men synes 126 problemer hørtes mye ut på en 1mnd gammel pc hvor jeg kun har lastet ned lovlige programvarer. Hva tror dere? Jeg regner med CNET er trygt uten virus? Endret 19. november 2012 av d90 Lenke til kommentar
Azubaz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 razer sitt program er basert på CNET også, så tipper det er trygt ellers så kan det hjelpe å laste ned directX manuelt. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 ok,leste litt kjapt på de. Disse skal altså være med på å holde pcn "oppdatert"? Lenke til kommentar
Azubaz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Simplify the process of setting up your PC’s performance by conveniently providing you with the option to Tweak, Defrag, or update any outdated drivers." - razer game booster ser sånn ut Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Takker for hjelpen! Dette er altså ikke programmer dere selv bruker? Men kan sikkert være enkelt å greit å forholde seg til for en "amatør" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå