Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forfølgelse - TRENGER DESPERAT HJELP, FORT!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? Hva var det jeg har postet som du tok så syk til deg?

Tar ikke noe du sier til meg, men måten du formulerer deg på er veldig unødvendig.

Tror Vida har lært hvis hun eventuelt har gjort noe feil her, men det er ikke nødvendigvis historien.

At du har et sjeldent navn er irrelevant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke ser problemet i at en fremmed kontakter folk jeg kjenner og prøver å spre dritt om meg? Har da såpass gode venner at de ikke tror på ting andre sier om meg. Også er det jo slik at, jo mer du bryr deg jo mer morro syntes denne personen det er. Hvis du slutter å bry deg, så kommer han/hun til å slutte også.

Det er bare snakk om en forvokst drittunge som er ute etter å skape kvalm hos andre siden han / hun ikke har det så bra selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tar ikke noe du sier til meg, men måten du formulerer deg på er veldig unødvendig.

Tror Vida har lært hvis hun eventuelt har gjort noe feil her, men det er ikke nødvendigvis historien.

At du har et sjeldent navn er irrelevant.

Tror heller at du er et oversensativt menneske som ser vondt i alt rundt deg.

Jeg var konkret og ærlig, var absolutt ikke frekk eller negativ.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke stort annet man kan gjøre enn å vente på bevis man kan gå til politiet med.

Tull! Man kan gå til politiet med akkurat hva man vil så lenge en er sannferdig. Om politiet velger å gå videre med saken er opp til de. Hvis de gjør det, noe som godt kan være tilfellet begynner teknikere etterforskningen.

Min anbefaling til Vida er å gå med det du har til politiet. Du har en bruker her inne og en e-postadresse som du kan oppgi etter eget ønske (Dvs la politiet få innsyn). I tillegg regner jeg med at uansett hvor mange falske kontoer denne nissen har så logger han på fra samme sted gang på gang. Har du noen av navnene på brukerne hans så er dette informasjon som kan være nyttig. IP'n er der og det burde være grei skuring å leite opp denne personen etterhvert. Det er ikke sånn at politiet ikke kan data ;)

Jeg vil anbefale deg å trappe opp på nærmeste politistasjon og rett og slett forklare situasjonen din. Politiet er til for å hjelpe og de vil garantert høre på deg. Derfra kan du høre om hva sjansen er for at de går videre med en eventuell anmeldelse. Slik jeg ser det har du ikke noe å tape.

Uansett. lykke til. Jeg unner ingen å havne i en slik situasjon.

Edit: Det kan til og med hende at politiet synes saken er såpass alvorlig at de anmelder forholdet selv.

Endret av Downhill
Lenke til kommentar

Okei, jeg vil bare gjøre én ting ganske klart.

Jeg aner ikke hvem vedkommende er, eller hva vedkommende er i stand til å gjøre. Dette har pågått i to år, og det skremmer meg. Ikke fordi jeg ikke stoler på vennene mine, men fordi det er utpsykende å føle at noen er ute etter meg. Jeg sliter med angst i utgangspunktet, og dette forverrer tilstanden noe så til de grader. Hadde jeg kunnet skru av en bryter og bare bestemt at jeg ikke skal bry meg mer, hadde jeg selvfølgelig ikke nølt med å gjøre det, men en en slik bryter har jeg dessverre ikke. Etter to år ønsker jeg å få stoppet det.

Så vær så snill. Jeg ønsker ikke å virke kravstor, utakknemlig eller over toppen håpefull, men råd i form av "ikke bry deg" er ganske langt unna det jeg trenger.

Og ja, jeg skjønner at jeg har dummet meg kraftig ut ved å registrere meg på dette forumet, da det i seg selv åpenbart har gitt noen muligheten til å spore meg. Jeg har forstått det, men akkurat det kan jeg ikke ta tilbake to år senere.

Lenke til kommentar

Her på forumet går det jo an å slette PM, så det har vedkommende selvfølgelig gjort. På facebook er kontoene slettet, og vennene mine har uansett ikke tatt vare på noe av det. Så jeg har ingenting å gå på

De blir kun slettet fra vedkommendes meldingsboks. Meldingene skal fortsatt være tilgjengelige for den eller de som mottok meldingen.

Send meg en PM hvis du vil ta saken videre!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Med mindre du har vært litt tåplig og postet ut informasjonen frivillig. Hvis det er tilfelle, er det din egen feil.

Det er ikke "feil" å være åpen på internett. Det er feil - samt patetisk og feigt - å gjemme seg bak anonyme kontoer for å ta noen som er det.

Et eller annet sted der ute så sitter det en drittunge som trenger å få seg et liv. Eventuelt et besøk av politiet.

Geir :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...