Joachim_F Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Originalkjøperne får gratis utvidelse som takk for tålmodigheten. Les hele saken Lenke til kommentar
CWH Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Må innrømme jeg har gitt SoTS mange forsøk og blitt hyppig skuffet. Men, jeg kommer nok til å gå for 3'ern uansett. Kanskje jeg får en hyggelig overrakselse nå etter 30. nov? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 3? Hvilken treer fabler du om? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det er svært hyggelig å høre at de som kjøpte spillet får denne oppgraderingspakken! SOTS 2 var jo en katastrofe, hadde planer om å kjøpe det men etter å ha "testet det" var det klart at det var like greit å utsette kjøpet en stund. Prisen gikk faktisk ned og jeg følte at jeg kunne kaste inn noen kroner i håp om at spillet en dag ble patchet ferdig, de siste patchene gjør faktisk SOTS 2 en grei opplevelse men det er faktisk en del som gjenstår og det er ikke akkurat for tiden en 10 / 10 ( en plass mellom 5 - 7 antar jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå