Bruker-182606 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Har restarta modemet, maskina, kjørt ccleaner og sjekket hosts fila men likevel så kan jeg ikke gå inn på noen få sider. Bl.a deviantart.com screenrant.com depositfiles.com Kommer hele tiden over nye sider som ikke responderer. Generelt så virker nettet ustabilt. Har sjekket om sidene er nede med tjenester som "is it down" og det er de altså ikke. vg, db, aftenposten, nrk osv fungerer som de skal. Det har vart i ca 2 dager. Endret 19. november 2012 av christox Lenke til kommentar
madammim Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvilken nettleverandør har du? Opplever selv en del treghet på diverse utenlandske nettsider, har vært slik de siste dagene. Bruker Signal/Altibox, og ser det ligger en driftsmelding om dette på deres nettsider. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kjørt "ping" via cmd? Isåfall, noe spenstige resultater? Lenke til kommentar
Aristaios Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det må være noe galt ett eller annet set ute i verden. Dette gjelder både norske og utenlandske sider. Jeg kommer inn på Komplett, men ikke på MPX og Multicom. Flere engelske sider har samme problem Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Har StayOn som nettleverandør. Har kjørt ping men "request timeout" Forresten godt å lese at det ikke var bare meg. Endret 19. november 2012 av christox Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Sliter med en del amerikanske nettsider selv, f.eks.: http://www.citrix.com/ deviantart.com digital-photography-school.com MPX, Multicom, screenrant.com og depositfiles.com fungerer fint. :S Har fiber fra BKK. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har slitt med det samme selv siden igår(kom riktignok inn på Citrix-siden du linket til). Fiber fra BKK/Altibox her også... Lenke til kommentar
Bruker-182606 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Rart det ikke har streifet meg tidligere å sjekke for driftsmeldinger. Det er altså problemer med trafikken til utlandet. http://stayon.no/driftsmelding/105-problemer-med-trafikken-til-utlandet Mange har sikkert samme underleverandør, eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
Aristaios Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Sliter med en del amerikanske nettsider selv, f.eks.: http://www.citrix.com/ deviantart.com digital-photography-school.com MPX, Multicom, screenrant.com og depositfiles.com fungerer fint. :S Har fiber fra BKK. Det virker som det varierer hvor vi har tilgang. Jeg kommer inn på digital-photography-school.com, men ikke på deviantart.com, Jeg kommer også inn på citrix.com, men det går fryktelig tregt. Jeg har fiber fra Signal/Altibox. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ting fungerer igjen i dag hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå