AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hei. Tanken har slått meg i noen måndeder, jeg vil bare gå. Pakke sekken og pelle meg avgårde. Familien min sier at jeg ruinerer dem, at jeg koster for mye penger og alt mulig. Innerst inne så vet jeg at de liker meg, og jeg elsker familien min...Men jeg vil bare gå, jeg vil ikke koste penger. Hvor skal jeg gå? Spania? Frankerike? Eller bare fortsette å gå uten noe mål? Er en 23 år gammel mann. Anonym poster: e42c2ec4511f9760fbbe222528098437 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Gå til fjells eller skogs. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Gå til fjells eller skogs. Det har jeg gjort allerde, men det nytter ikke. Samme kjefting når jeg kommer hjem igjen, uansett hvor lenge jeg har vært borte. Problemet er at jeg er 23 år gammel, har verken førerkort, jobb eller noen som helst inntekt. Og jeg kommer neppe til å få det heller på grunn av dårlig selvtillitt. Men det forstår ikke familien min.... Anonym poster: e42c2ec4511f9760fbbe222528098437 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Kanskje hvis du finner deg en jobb så du får selvtillit da. Trenger ikke å ha spesielt god selvtillit for å finne seg en eller annen jobb. Hva skal du gjøre med dårlig selvtillit på en lang og hard ferd til Spania? Ikke legg skylden på dårlig selvtillit, det er absolutt noe man kan gjøre noe med. Endret 19. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hva med å finne seg en jobb, og flytte? 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) - Og hvor mye trenger du til livsopphold? - Jeg trenger ingenting, foreldrene betaler alt for meg - Hvor lenge regner du med at foreldrene vil betale "alt for deg"? - Ikke så veldig lenge - Og hva gjør du da? - Da går jeg - Hvor da? - Vet ikke, kanskje i fjellet - Så du trenger ikke penger til husleie? - Neida - Men hvor mye penger til livsopphold vil du trenge "i fjellet"? - Vet ikke - Skal vi si 5000 kr per måned? - Jeg får klare meg på det jeg har - Og hvor mye har du? - Ingenting - Så du skal klare deg på "ingenting"? - Ja - Ok, dette blir enkelt, du har ikke husleieutgifter, og du har ikke behov for penger til livsopphold - Ja - Er du sikker? - Ja - Er det noe annet vi kan tilby, som en plass på en institusjon? - Nei, jeg vil ikke på noen institusjon - Slik som saken din står nå kan du bare underskrive her, så fyller jeg inn nullene selv - Flott - Du kan regne med å få svar i løpet av et par uker - Hva slags svar? - At vi gjør et vedtak - Ok - Antagelig blir søknaden innvilget - Hva betyr det? - Ja, at du får ingenting - Flott, tusen takk Endret 19. november 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå