GreatK Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Heisann! Ka tenker folk om let's playing og/eller hvilke sjangre liker dere se? Jeg har selv lenge likt let's playing og ser på de fleste sjangre og på mange forskjellige youtubere. Jeg har faktisk blitt så dradd inn i dette at jeg har startet min egen kanal hvor eg spiller spill. Men jeg lurer veldig på om folk syntest det er bra/idiotisk/artig osv og hvilke spill og sjangre folk som faktisk ser på liker, og selvfølgelig hvilke youtubere de liker! Mvh GK Endret 20. november 2012 av GreatK Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Let's play videoene til Rooster Teeth/Achievement Hunter er noe av det morsomste jeg vet om 4 Lenke til kommentar
GreatK Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Let's play videoene til Rooster Teeth/Achievement Hunter er noe av det morsomste jeg vet om Det må eg si meg helt enig i! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Det er et par kriterier for å gjøre en god Let's Play av et spill: Det må være bedre å se en Let's Play enn å faktisk spille spillet selv. Kommentarene må være underholdende, det er ikke i nærheten av like viktig å snakke konstant som at det du sier faktisk er interessant. Still minstekrav til kvaliteten på innholdet du legger ut, det beste er om du får en god venn til å se på som tør å komme med kritiske tilbakemeldinger. Dine ferdigheter i spillet trenger ikke være voldsomt gode, men du må vite hva du holder på med. Sørg for at det er mulig å forstå hva du sier, snakk på norsk om engelsken din er såpass dårlig. Velg spill med omhu, for din første Let's Play kan det være lurt å velge et spill du behersker bra og kan litt ekstra om. Endret 19. november 2012 av arni90 Lenke til kommentar
GreatK Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Det er et par kriterier for å gjøre en god Let's Play av et spill: Det må være bedre å se en Let's Play enn å faktisk spille spillet selv. Kommentarene må være underholdende, det er ikke i nærheten av like viktig å snakke konstant som at det du sier faktisk er interessant. Still minstekrav til kvaliteten på innholdet du legger ut, det beste er om du får en god venn til å se på som tør å komme med kritiske tilbakemeldinger. Dine ferdigheter i spillet trenger ikke være voldsomt gode, men du må vite hva du holder på med. Sørg for at det er mulig å forstå hva du sier, snakk på norsk om engelsken din er såpass dårlig. Velg spill med omhu, for din første Let's Play kan det være lurt å velge et spill du behersker bra og kan litt ekstra om. Ja jeg ser hva du sier, det er alle veldig gode poeng! En del åpenbare selvsagt, men det putter det alltid i perspektiv når du får det sagt av noen andre. Tusen takk for tilbakemeldingen! I et siste desperate forsøk på å redde min egen ære da så må jeg si at jeg ikke egentlig er så dårlig i engelsk, jeg snakker bare litt foran tankene mine så jeg slurver litt også snakker jeg kanskje ikke tydelig. Men, igjen takk for tilbakemeldingen, jeg skal se hva jeg kan gjøre i framtiden for å forbedre meg, sikkert som du sier, spille et spill jeg behersker og prøve å gjøre det jeg sier mer betydningsfullt og underholdene! Takk - GK! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Investere i en bra mikrofon. Det å høre på en som høres ut som han er på bunnen av en innsjø. 1 Lenke til kommentar
GreatK Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Investere i en bra mikrofon. Det å høre på en som høres ut som han er på bunnen av en innsjø. Ja, det skal jeg se om jeg ikke kan gjør når jeg har fått litt penger, er enig med deg. ...Kanskje burde jeg begynne å spille inn i fult dykkerutstyr så kan jeg leve meg inn i det? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ja, det skal jeg se om jeg ikke kan gjør når jeg har fått litt penger, er enig med deg. ...Kanskje burde jeg begynne å spille inn i fult dykkerutstyr så kan jeg leve meg inn i det? Ja, bare husk å put det i taggen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kan la denne tråden vere her, sidan det har tatt form av ein meir generell diskusjon om kva som utgjer gode Let's Plays - men om/når du har produsert noko, husk å legge det ut i riktig underforum. Lenke i signaturen for å skape litt merksemd går òg bra. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Let's plays er morsomt når man har lite å finne på. Ser oftest på gamle adventure spill av nostalgiske grunner eller for å høre tankeprosessen til hvordan andre løste den og den oppgaven. Blinde let's plays blir derfor en bonus. Å se på andre spille spill som Black Ops, Minecraft, Dota, Starcraft osv derimot er dørgende kjedelig -- det må være historiedrevene singleplayer spill. Er det dialog, valg og konsekvenser blir det ekstra gøy. I hvert fall hvis spilleren klarer å leve seg inn i karakteren de spiller. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 OCD'n i meg får rykningen hver gang jeg ser tittelen. Kan du forandre den til "Let's Play"? Pleasseeee. Lenke til kommentar
GreatK Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Kan la denne tråden vere her, sidan det har tatt form av ein meir generell diskusjon om kva som utgjer gode Let's Plays - men om/når du har produsert noko, husk å legge det ut i riktig underforum. Lenke i signaturen for å skape litt merksemd går òg bra. Flott, tråden var ment som en generell diskusjon om Let's Plays, jeg flytter linken til signaturen og utviser mer skjønn i framtiden! OCD'n i meg får rykningen hver gang jeg ser tittelen. Kan du forandre den til "Let's Play"? Pleasseeee. Jeg skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Vintagebeef sin "Let's play Forza Horizon". Lenke til kommentar
GreatK Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Let's plays er morsomt når man har lite å finne på. Ser oftest på gamle adventure spill av nostalgiske grunner eller for å høre tankeprosessen til hvordan andre løste den og den oppgaven. Blinde let's plays blir derfor en bonus. Å se på andre spille spill som Black Ops, Minecraft, Dota, Starcraft osv derimot er dørgende kjedelig -- det må være historiedrevene singleplayer spill. Er det dialog, valg og konsekvenser blir det ekstra gøy. I hvert fall hvis spilleren klarer å leve seg inn i karakteren de spiller. Ja, tenker mye det samme, de beste let's plays er de med historie/handling og engasjerte spillere, de har mye mer substans til seg enn, som du nevnte, Black Ops. Jeg liker en del Minecraft videoer, men det er mer for kommentatorene enn selve spillet Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja, tenker mye det samme, de beste let's plays er de med historie/handling og engasjerte spillere, de har mye mer substans til seg enn, som du nevnte, Black Ops. Jeg liker en del Minecraft videoer, men det er mer for kommentatorene enn selve spillet Kan hende det er fordi jeg aldri har spilt Minecraft, og har bare ikke fantasi eller tolmodighet nok til å drive å hakke rundt i en åpen verden uten handling. Blir veldig fort lei sandbokser hvis jeg ikke har et spesifisert mål å nå. Noen let's playere jeg ser på er Pewdiepie - Alle vet hvem han er Dilandau3000 - Spiller ofte de gode gamle sierra eventyrspillene jeg vokste opp med. Toegoff - Spiller eventyrspill og RPG blindt. Mack&Mesh - Disse var før youtube og var en av de aller første som satte en vettskremt pingle forran skjermen til å spille skumle spill. gixG17 - Spiller Morrowind, Skyrim og Oblivion. Han klarer å leve seg inn i karakteren sin på en helt unik måte. VideoGameAwesome - Et live show som spiller masse nye og gamle spill Lenke til kommentar
Handsome Robert Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er ingenting som toppe Rooster Teeth sine videoer. Følger også litt med på Xcalizorz, SSOHPKC og Etho. Montagene til Pewdie er også ganske morsomme, men blir litt slitsomt å følge med på de vanlige videoene hans siden veldig mye er overdrevent og du får bare et par morsomme øyeblikk en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå