Gå til innhold

Selge Macbook Pro med Apple ID (min app konto) Mulig ?

Gjest medlem-274603

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-274603

Hallo! Jeg skal selge min Macbook pro Late 2009 2.66ghz (C2D) 8gb ram 640gb-Hd, med Apple Tastatur + mus + IR kontroll (alu) og en ny lader med alu plugg. Og en Beskyttelses lomme.

Siden dette er den siste gangen jeg kommer til og eie en Mac, Kan jeg da selge den med min konto som har en del programme?

Aperture - iMovie11 - Pages - Medialink + flere småprogrammer jeg har kjøpt!

Jeg kommer jo aldri til og bruke dette mer! Så er det da mulig og slenge med det, få den nye eieren til og legge inn sitt Kreditkort, skifte adresse og sette ett nytt passord?

Vil ha 9000 for alt hvis noen er interessert! =) (Billig i forhold til finn.no)

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9000kr for en 3 år gammel maskin med gammel hardware? Tror du vil slite med det :p

Jeg ville ikke solgt en mac og gitt passordet til min appleID. Han vil jo uansett ha programmene du har kjøpt frem til han gjør en clean install eller sletter de på en merkelig måte. Folk misbruker det merkligste om dagen, så å gi bort en brukerkonto i ditt navn ville jeg aldri gjort (tviler på at du kan bytte navn og epost på brukeren).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-274603

Grunnen er nok at biligste 15" på APPLE.no koster 15.000,- !

Så folk får vel solgt de for 9000 fordi mange sikkert føler status av og eie en.. Mac.. Men vil ha 15" ikke 13.. Prisen er jo selvfølgelig prutbar.. Men betaler de gjør det ikke meg noe.

MEN ingen her har svart på spørsmålet mitt..

Endret av medlem-274603
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...