snusbogey Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei jeg har nylig begynt å snuse, fest snusing da ! vet det er dumt å snuse men lurer på om tips til en mild snus , jeg har hatt mocca men føler det er så flaut å ha med mocca rundt.. og har hatt Skruf tranebær men blir så svimmel å kvalm av den :S , noen som har noe tips til mild snus ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Montecristo og Romeo y julieta er ganske mild og smaker veldig godt. Om du fortsetter å snuse i greit temp vil ivertfall svimmelheten forsvinne. Kvalmen kan være at du snuser smakstilsatt snus. Det jeg mener med det er at det er tilsatt ting som tranbær, lakris, mint osv. Detter det mange som ikke synes no særlig om, de fleste jeg har snakket har begynt på det men blir ganske fort lei og hopper over til snus uten sterke smakstilsettninger. Endret 20. november 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg har flere kompiser som snuser Mocca i ny og ne. Ikke noe rart med det. Lenke til kommentar
snusbogey Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 her nede på sørlandet jeg bor er det ikek særlig kult å gå rundt med mocca ! så viste ikke om det var noe annet , Catch er det nokså mildt ? iforhold til skruf tranebær ? Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg snuser for det meste General og skruf ekstra sterk, men tar av og til en Catch. Syntes den smaker godt, og ja den er mild. Her i Bærum så blir Catch også sett på som "jentesnus", men for å være ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Ingen av vennene mine er så lavmål at de gidder å gi meg noe pes for det. Blir bare teit å snuse et visst merke fordi det er "kulere" enn noe annet.. Endret 19. november 2012 av vetle666 Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Røda lacket, general hvite, og snuser med normal styrke. Ta deg en tur på buysnus.com, ikke får å bestille. men bare får e så på forskjellige snuser. Styrke, smak osv. Catch og mocca er jente snuser, så trur du blir ledd litt av viss du kjøper det Men snuser som ikke er merket med Sterk/stark/strong har normal styrke, som er 8mg. Du får sjelden mildere en det, uten om catch og mocca. Så kan det vere lurt med hvite porson, siden de renner mindre, og er mildere. De lukter faktisk godt også :O (vanlig porsjon lukter som regel som bare fy) Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvis du finner frem en Mocca på fest så er du lame. Kjøp en Göteborgs Rapé, da er du en av gutta. Bra smak også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva med å drite i hva som er "jentesnus" og bare snuse det man liker. Om folk erter deg for hvilken snus du snuser sier det noe mere om hvor moden de er. 2 Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Mr Hva med å drite i hva som er "jentesnus" og bare snuse det man liker. Om folk erter deg for hvilken snus du snuser sier det noe mere om hvor moden de er. Tror du hadde blitt ertet du også om du gikk i tights å rose t-skjorte Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hva har det med saken å gjøre? Vet ikke hvor gammel du er, men jeg dømmer ikke folk etter hva de har på seg ei heller hva de spiser/drikker eller snuser. Voks opp! Endret 20. november 2012 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva har det med saken å gjøre? Vet ikke hvor gammel du er, men jeg dømmer ikke folk etter hva de har på seg ei heller hva de spiser/drikker eller snuser. Voks opp! Det jeg mente var at å snuse mocca/catch var som å gå med rose t-skjorte. Litt overdrevet selvsagt, men bare for å få fram et poeng. Var ikke ment til deg, dersom du oppfattet det slik Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ser ikke helt hvordan det kunne tolkes til å være mot meg, jeg tolket det ivertfall ikke sånn. Jeg bare mener generelt at man ikke skal dømme folk før man kjenner dem og at hvilken snus man snuser ikke burde være til latter for noen, og at det sier mye om hvor moden man er. Om man ikke takler sterkere snus en mocca enda så burde man få lov til å snuse det uten at folk skal verken åpent erte deg eller baksnakke det. 1 Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Helt enig! MEN folk gjør det uansett, det var det jeg mente Endret 20. november 2012 av Joooohoo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er bare å overse idioter og og godte seg med tanken om at de er barnslige idioter. Om man er redd for å bli ertet kan man enkelt stappe mocca i boksen til noe annet så er det problemet løst. 1 Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Helt enig! Men nå føler jeg vi bombandere denne stakkaren som opprettet tråden med off topic meldinger Tror jeg sier vi er enige Endret 20. november 2012 av Joooohoo Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Er som jeg sa tdligere helt håpløst at folk skal "dømme" / le av noen som snuser et visst snusmerke. Da tror jeg heller at jeg hadde sett litt på modenheten på de jeg omgås med. Jeg snuser både catch og General Ekstra Sterk, litt etter hva jeg føler for. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Kjøp deg en Skruf Orginal White elns. Snuser du en uke er svimmelheten og kvalmen borte. Men for all del ikke begynn med dette økonomisuget om du ikke "må". Lenke til kommentar
Out Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 General Orginal White, den er mild og god snus. Personlig syns jeg General er bedre enn Skruf, har smakt forskjellige typer. Men endt opp med General som favoritt! Lenke til kommentar
snusersnus Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hei jeg har nylig begynt å snuse, fest snusing da ! vet det er dumt å snuse men lurer på om tips til en mild snus , jeg har hatt mocca men føler det er så flaut å ha med mocca rundt.. og har hatt Skruf tranebær men blir så svimmel å kvalm av den :S , noen som har noe tips til mild snus ? jacobssons melon strong er en grei snus , den har like mye nikkotin som tranbær. men nikotinen slippes sakte ut og ikke sjappt ut som i skruf, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå