ja takk Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 jeg skal ha engelsk tentamen. sitter og forbereder meg. men jeg skjønner ikke åssen spørsmål skal vi få. kan noen hjelpe litt. noen gode tips. eller kanskje noen har oppgaver.?????????? Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 er det ikke noen som kan hjelpe til ???????????? vær så snillllllll. har ikke noen oppgavene? halooooooooooooo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vi vet jo ikke engang hvor gammel du er. Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 jeg er 15 og er 10.trinn. kan du hjelpe meg? 1 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 jeg har veldig lite tid. og jeg er ikke så flink i engelsk jeg vil ikke få dårlig karakter. kan ikke noen være vennlig og hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det beste er nok om du faktisk setter i gang og bruker engelsk. If you want to get better at a language, you need to use it often. Try using it right now. Keep a conversation going in English as often as you can, and you'll be surprised to see how much you can learn. Of course, you should try to make sure you do it in the right places. Many online discussions are prone to slang, meaning they intentionally use bad grammar to abbreviate words. That's not a very good learning experience for someone trying to learn the language. Anyway, back to your point: You're not very specific about what kind of help you want. Do you want us to look over some of your written work and point out things that could be done better? Be precise! That makes it easier for us to help you! 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vanligvis får man et forberedelseshefte av noe slag. Jobb med det du. 1 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 ja vi har fått i fjors forberedelseshefte. men ut fra hefte klarer ikke jeg tenke meg hvordan spørsmål kan vi få? derfor spurte at kanskje noen har hatt engelsk eksamen i fjor som kan hjelpe meg, eller fortelle om spørsmålene. vi skal ha fjorårets eksamen. takk på forhånd hvis noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343544&st=0 Diskusjon om engelskeksamen i fjor. 1 Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 takk, men det er 2011s eksamen. jeg skal ha 2012 eksamen som tentamen. er det noen kan hjelpe meg? jeg blir mer og mer håpløs. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Oppgavene for engelsk eksamen 2012 Engelsk_ENG0012_Eksamen_V12.pdf Lenke til kommentar
ja takk Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 tusssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnn taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk. jeg ble veeeldig fornøyd. du kunne ikke hjelpe meg mer enn det. tusen taakkkk igjen. da må jeg sitte og øve meg. men oppgavene skal hjelpe meg mye. taaaaaaaakkkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå