Aksel114 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei! er i en liten knipe nå. Lørdsags morgen skulle jeg kose meg med et glass hvit vin, da jeg plutselig med et uhell veltet glasset over kalkulator delen på pcen min. Jeg sprang i en voldsom fart inn på badet for å finne et håndkle. På vei tilbake fra badet, (fortsatt i en voldsom fart) greide jeg å snubble i en dørkant. Etter noen gloser fikk jeg tørket av tastaturet. da jeg skulle logge inn for å sjekke Facen, ville ikke tastaturet skrive. ingenting fungerer på tastaturet (selv ikke mute, kalkulator osv. knappene). Nå bruker jeg skjermtastatur som fungerer ganske greit! men skulle gjerne fått det andre tastaturet til å virke også. Kan det ha blitt en jordfeil/kortsluttning i tastaturet? Er det noe jeg kan gjøre for å få det til å fungere? Da jeg er student, kan det være litt kipt å skrive 1000+ ords rapporter ol. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 er det en bærbar? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) er det en bærbar? ja, viss ikke hadde det ikke vært noe problem edit: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759869 Endret 18. november 2012 av Aksel114 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Som det står i infoen om datamaskinen din; "Innebygget numerisk tastatur, sølebestandig". I praksis betyr det at tastaturet feiler, men alle andre komponenter skal være beskyttet. Du bør få den sendt inn for et tastaturbytte. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 vis du har garati på det så må du bare sende det inn, vis ikke tar du deg en god kveld og tar ut tastaturet og vasker det la det trørke over natta, det funka på mitt bærebar tatatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå