TheXboxFreek Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har sett litt på hodetelefoner i det siste, og har landet på 3/4 stk. Focal Spirit One Bose qc15/qc3 Harman Kardon BT Jeg vet rett og slett ikke hvilken av de jeg skal velge. Er det noen som har erfaring med eller anbefaler en av de, evt hvorfor? Takker for svar! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det var jo veldig forskjellige hodetelefoner du har kommet frem til. Focal Spirit One er helt supre, og ville vært mitt valg av de tre. Bose qc15 er det beste du får når det kommer til aktiv støydemping, men jeg syns ikke lydkvaliteten kan forsvare prisen, selv om den ikke er dårlig. Ville kun valgt de om aktiv støydemping var vel så viktig som lydkvalitet. Harman Kardon BT vet jeg ikke noe om, men jeg er generelt skeptisk til BT. Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Harman Kardon BT kan forresten også kables, så det er ikke bare BT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå