KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Du burde jo være fornøyd at du fikk hjelp av meg ihvertfall. Selv om du ikke fortjente det. Problemet er at det er altfor avansert for deg, og enhver idiot skjønner at det er copy paste fra nettet. Du skjønner sikkert ikke hvilke steder værmeldingen omhandler engang hahahaaaaaaa Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Du høres btw akkurat ut som en i klassen min Rolig no Alt du sa var Wetterbericht Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Ahahaha! Fikk hjelp av en annen så blir ikke å bruke det æ fant på nette Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Når man ser tilbake på innleggene til Kitesurfer skjønner man hvilken douchbag han egentlig er... Spurte bare om hjelp Lenke til kommentar
KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Når man ser tilbake på innleggene til Kitesurfer skjønner man hvilken douchbag han egentlig er... Spurte bare om hjelp Spurte om hjelp? Su ba noen gjøre hele presentasjonen for deg en sen søndagskveld. Godt prioritert Det blir maks 4 Og det er ræææva på VGS.. kommer ikke inn på skikkelige studier med 4 Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 E første året på studiespess Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Med 4 på tysk fremlegg burde jeg være godt fornøyd med tanke på omstendighetene Lenke til kommentar
Blex Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 yup, det ble 4+. Stolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå