Blex Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har fremlegg i tysk på mandag, men jeg er reist bort og har glemt bøkene mine. Det er krise siden jeg har allerede fått utsatt fremlegge fra før av! Oppgaven er å lage en værmelding på tysk uansett land, så hvis noen kunne vært så utrolig grei å lage den for meg hadde jeg vært så kjempe takknemlig som det går an Vet det er dumt av meg å få noen andre til å gjøre det, men dette er et engangs tilfelle. Som sagt er bortreist og blir å være veldig opptatt i kveld, morgen tidlig. Takk igjenn Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Du er så fucked mann. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Kan du ikke være syk i morgen da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Her er det best å vær ærlig med læreren før timen, for så å ta seg sammen og gjøre leksene når de skal gjøres. Skole er tross alt noe som skal være med på å bygge grunnmuren til det som blir livet ditt i fremtiden. Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Har allerede 5 dager fravær Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Vet at det blir gyldig fravær da, men no har vi så mange prøver fremover at jeg ikke kan være borte Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Internett er din venn. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Google translate? Jeg og en kompis brukte det på et Spansk foredrag og fikk 4. Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Faen så vanskelig på mobil da men skal gjøre mitt beste Lenke til kommentar
KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Fikk 6 i tysk jeg:) Jævlig greit når moren min er tysk..hehe.. En værmelding på tysk skulle jeg klart å holde på sparket... EASY Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Ikke noen som kan linke en bra værmelding på tysk? Lenke til kommentar
KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 DU klarer vel å finne en værmelding på tysk på nettet? Skal ikke store ferdighetene til. Ungdommen har blitt latere siden jeg var ferdig for 3 år sia gitt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 https://www.google.no/search?q=wettermeldungen&aq=0&oq=wettermel&aqs=chrome.1.57j0l2j5.6111&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar
KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Wettermeldungen? WETTERBERICHT da snakker vi Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Am Montag ist es gebietsweise wieder länger neblig-trüb oder bedeckt. Teils ist es in Küstennähe und vor allem im Bergland sowie in Alpennähe auch aufgeheitert. Nur stellenweise gibt es Nebelnässen oder geringen Sprühregen, meist bleibt es niederschlagsfrei. Höchstwerte 5 bis 12 Grad. Schwacher, nur an der Nordsee auch mäßiger bis frischer Wind aus Süd bis Ost. In der Nacht zum Dienstag ist es teils aufgelockert oder gering bewölkt, teils wolkig oder neblig, weitgehend trocken. Tiefstwerte +6 bis -1 Grad. Vereinzelt Reifglätte möglich. Schwacher bis mäßiger Wind aus Südwest bis Südost. Am Dienstag hält sich gebietsweise zäher Nebel oder Hochnebel, mitunter ist es auch ganztägig trübe oder bedeckt. Besonders im Osten, im Bergland und nördlich von Sauerland und Eifel scheint aber auch längere Zeit die Sonne. Es bleibt niederschlagsfrei. Höchstwerte 4 bis 11 Grad. Schwacher, im Richtung Nordsee mäßiger Wind aus Südwest bis Südost. In der Nacht zum Mittwoch ist es teils gering bewölkt oder klar, teils wieder länger neblig-trüb. Im Verlauf im Westen ist es wolkiger und dort sind etwas Regen oder Sprühregen möglich, sonst bleibt es trocken. Tiefstwerte +6 bis -1 Grad. Schwacher Wind aus Süd bis Ost. Höchstens vereinzelt Reifglätte. Am Mittwoch ist es vielerorts trüb oder bedeckt, in Richtung Sachsen, im südlichen Brandenburg und in den östlichen Mittelgebirgen sowie am Alpenrand aber auch heiter. Im Westen ist geringer Regen möglich, sonst allenfalls etwas Nieseln. Höchstwerte 4 bis 12 Grad. Schwacher Wind aus Süd bis West. Må bare endre litt sånn at det ikke ser helt perfekt ut Ekke akkurat så jævlig god i tysk sa da* Lenke til kommentar
KiteSurfer Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) hehe gleder meg til å høre deg presentere det der. Fint du googlet på wetterbericht da. Men en takk fikk jeg ikke:p Tipper du ikke vet hva 80% av ordene betyr, og knapt kan uttale dem. Maks en 3er, men det er vel bra for noen som har nullambisjoner.. Endret 18. november 2012 av KiteSurfer Lenke til kommentar
Blex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Skulle tru du var en i klassen min..lol Er bra god på å lese tysk, hadde bare ikke tid til å skrive selv. Ruth (lærern min) vil aldri skjønne buste mæ i å hente fra nette TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå