Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skjer med en penis når det ikke er rom for ereksjon?

Anbefalte innlegg

I Middelalderen var det vanlig at damene hadde et slags belte som rikk mellom beina når mannen var borte, slik at dem ikke kunne ha sex med andre menn.

Nå i dag mens jeg surfet /b/ kom jeg over noe liknende for men.

En liten plasik penis med hulrom som er så lite at det bare er plass en en slapp penis der inne.

Et eksempel:

51MVd8-AhXL.jpg

Jeg har ingen ønske om å prøve noe slikt, men ble likevel litt nysjerrig på hvordan dette er.

Er det ikke smertefult å få en ereksjon i disse? Er det kanskje til og med farlig?

Eller roer ereksjonen seg når penis innser at det er til ingen nytte?

mvh Anonymus Anonym poster: 77a8e18b7b9aa77a71f11e2aaa8b8ccf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Middelalderen var det vanlig at damene hadde et slags belte som rikk mellom beina når mannen var borte, slik at dem ikke kunne ha sex med andre menn.

Nå i dag mens jeg surfet /b/ kom jeg over noe liknende for men.

En liten plasik penis med hulrom som er så lite at det bare er plass en en slapp penis der inne.

Et eksempel:

a>

Jeg har ingen ønske om å prøve noe slikt, men ble likevel litt nysjerrig på hvordan dette er.

Er det ikke smertefult å få en ereksjon i disse? Er det kanskje til og med farlig?

Eller roer ereksjonen seg når penis innser at det er til ingen nytte?

mvh Anonymus Anonym poster: 77a8e18b7b9aa77a71f11e2aaa8b8ccf

Der har man julegaven sin der. Damn.

Men veldig interessant spørsmål egentlig. Tror riktignok at penis vil få det rimelig smertefullt, helt til man skjønner hvor vondt det blir. Deretter kommer man kanskje til å klare og mer eller mindre beherske seg nok til ikke å få ereksjon ufrivillig.

Lenke til kommentar

Penisen er en svamp. Og hva skjer med en svamp om du presser den i ett vannglass og så fyller glasset med vann?

Hva om man legger en balong rundt penis sånn at den ikke lekker, og taper rundt balongen slik at den ikke kanutvides, og deretter kobler på kraftig vannpumpe?

Jeg ser logikken din, selvsagt vil det ikke være mulig å erigere penis tilstrekkelig, men det må da være smertefult?

Jeg så et bilde da en penis erigert i en slik plast ting presset seg delvis ut av den lille åpningen på tuppen. Anonym poster: 77a8e18b7b9aa77a71f11e2aaa8b8ccf

Lenke til kommentar

Om det er smertefullt eller ikke vil eg tro varierer fra person til person. Dvs, størrelsen til en fullverdig erigert penis.

Disse kyskhetsbeltene som du ser på handler mest om kontroll. Dvs at partneren med nøkkelen er den som kontroller

når, eller om, man kan ta på penisen. Da spesielt tilfredstillelse og ejakulering.

I gamle dager handlet det om å hindre kona å bli voldtatt eller være utro når man selv var bortreist. Husker ikke hvilken av de.

Lenke til kommentar

Alle har vel opplevd dette på en eller annen måte, f.eks. om man har stramm/for små jeans på seg, man ligger på magen eller noen sitter oppå deg. Det kan vel være smertefullt om man blir hard nok fort nok, men det går nok bra for de aller fleste :)

Men tror det hadde blitt jævlig etter hvert om man var i en spesielt sexy setting og noen bevisst prøvde å gjøre deg hard, med en sånn innretning som i førstepost på tassen.

Lenke til kommentar

Dette varierer jo så klart fra person til person og hva som tenner en, men for min del så er den følelsen alldeles fantastisk.

Akkurat den modellen du har bilde av der er litt for liten for mitt utstyr så den ble for smertefull å gå med over tid, men jeg har nylig fått meg et metallbur som er litt større og det er bare helt himmelsk. Det er nok en kombinasjon av selve den fysiske følelsen (jeg liker følelsen av restriksjon og kompresjon, så jeg er også fan av bondage generelt sett), samt følelsen av tap av kontroll (kona har nøkkelen) og det å gå rundt og være sprengkåt men ikke skikkelig "komme helt i mål". Når kona da endelig slipper meg ut (etter dager, uker eller måneder) så overgår orgasmen absolutt alt jeg klarer å tenke meg.

Når det gjelder skader, så har jeg ikke hørt om skader relatert til selve "ereksjonsforhindringen". Det jeg har hørt om, er infeksjoner og utslett som følge av manglende renhold, små kuttskader (plastburene lik den du har bilde av der er sveiset, og denne skjøten kan av og til sprekke opp litt og dermed kan huden komme i klem i skjøten) og i ekstreme tilfeller sirkulasjonsskader som følge av enten at ringen rundt pikk og baller som selve buret festes i er for liten, eller at hele greien ligger i en uheldig stilling inni bukser og dermed hindrer sirkulasjonen.

Anonym poster: 6cc4361d97952c1bbdb462c24b4f4258

Lenke til kommentar

Hva om man legger en balong rundt penis sånn at den ikke lekker, og taper rundt balongen slik at den ikke kanutvides, og deretter kobler på kraftig vannpumpe?

Men her er det ingen kraftig pumpe. Det som skjer er at blodårene som fører til svamplegemene i penis utvider seg så de kan føre mer blod, og dermed fylles penis. Men det er det helt normale blodtrykket som gjør jobben. (At noen kan få høyt blodtrykk av opphisselse er en annen sak.) Etter utløsning trekker disse årene seg sammen igjen, og dermed strømmer det mindre blod til svamplegemene enn ut.

Dersom penis har mindre plass på grunn av ytre begrensninger, vel så får ikke like mye blod plass i svampen. Det blir ikke noe større trykk av det. Det ubehaget vi kjenner når vi får ereksjon i buksa skyldes at penishodet kommer i klem, eller at penis "slipes" mot det rue stoffet i buksa.

Tenk selv hvor hardt du kan klemme med hånda rundt din erigerte penis uten at det gjør vondt. Det er et langt sterkere trykk enn blodtrykket til penis...

Med forbehold, jeg er ikke lege.

Geir :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...