spamex Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hei I dag når jeg skrudde på pcen så hadde jeg et irriterands problem. PCen finner ikke datamusen, scroll-knappen lyser som viser at den får strøm, men om jeg rører på den så skjer det ingenting. Har sjekket under om det lyser og det gjør det ikke. Har en Razer Deathadder og den har fungert bra. Har oppdatert BIOS, driveren til musa og windows update men ingenting fungerer. Har også prøvd den på andre pcen men den fungerer ikke der heller :/ Håper noen kan hjelpe meg, jeg har en dårlig gammel datamus som jeg bruker nå og den er helt forferdelig å game på. -WilliamMJ Endret 19. november 2012 av WilliamMJ Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Om den ikke fungerer på andre PCer heller, er det vel stor sannsynlighet for at den er ødelagt? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Det var det jeg var redd for :/ hadde et lite håp at det var noe jeg kunne gjøre Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 slett alt av driver til musa, så laster du de ned på ny Lenke til kommentar
spamex Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Skal prøve det takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå