P-in-P Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg er ganske ny når det gjelder å kjøpe psu så når det står mye fancy greier så skjønner jeg ikke stort, men spørsmålet er hvor mange slike ledninger er det som en kan koble til cd-rom og harddisker på Xasers 480W? Double connectors gjelder som 2! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 det har ikke noe å si hvor mange fordi du kan bare splitte dem, men det er hvor mange amper diskene og cd-romene tar! og watt da.. det står nok på tingene hvor mye de trekker.. tror jeg jeg vet ikke helt hva som skjer hvis du overstiger den... noen som vet det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 det har ikke noe å si hvor mange fordi du kan bare splitte dem, men det er hvor mange amper diskene og cd-romene tar! og watt da.. det står nok på tingene hvor mye de trekker.. tror jeg jeg vet ikke helt hva som skjer hvis du overstiger den... noen som vet det? Vist du har Hardware som er for krevande for PSU nekter PCen å skru seg på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå