MFT Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har hatt dette problemet i en god stund nå. Har en Kingston HyperX SSD 120GB 2.5". Enten krasjer den ved forskjellige tidspunkt, eller så vil den ikke starte, eller så går datamaskinen VELDIG tregt. Har byttet ledning og innganger, problemet oppstår fremdeles. Har lest at mange har problemer med den, er det en fix for dette? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har du vært innom Bios'en og satt den til AHCI ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har du sjekket om det finnes en firmware oppdatering for den SSD'en din? Mulig det kan hjelpe også. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 AHCI er på og har siste firmware. Problemet oppstår fremdeles. Lenke til kommentar
MFT Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har innstalert Windows 7 på den gamle harddisken. Når jeg starter opp PCen så oppdager den SSD disken (på en av bildene under oppstart som varer i 1 sek). Det gjorde den ikke før. Kan det hjelpe eller er det pga jeg har ikke innstalert den harddisken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå