rolvs Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hei! Hjem knappen på min iPad (1 gen) har i en stund nå vært kranglete. Noen ganger fungerer den bra, men andre ganger fungerer den ikke i det heletatt. Har prøvd å kalibrere den men det blir ikke bedre. Er det noen som har peiling på om jeg må bytte knappen eller om det er andre løsninger? Hva vil det evt. koste og hvem gjør det? Endret 18. november 2012 av rolvs Lenke til kommentar
K N Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg sleit med min en del, men jeg klarte å knuse skjermen, så jeg fikk en kar til å bytte skjermen + knappen. Hjalp veldig Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Hvem var det som gjorde det og hvor mye betalte du for det? Er litt skeptisk til å overlate min iPad til "hobby" reparatører. Lenke til kommentar
K N Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Betalte 500kr for det, var privat dog Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du kan prøve han her: https://www.facebook.com/SmartFixer Kjenner han, og han har fikset ganske mange iphones og ipads. Har aldri hørt om noen klager på ham. Eller så kan du kjøpe delene du trenger fra ebay og gjøre selv. Mvh Faller Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Du kan prøve han her: https://www.facebook.com/SmartFixer Kjenner han, og han har fikset ganske mange iphones og ipads. Har aldri hørt om noen klager på ham. Mvh Faller Sendte han en melding og han sa at han vanligvis ikke fikser iPader fordi den er vanskelig å skru på som han sa. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Sendte han en melding og han sa at han vanligvis ikke fikser iPader fordi den er vanskelig å skru på som han sa. ah, jeg skjønner. Da blingset jeg med hva han reparerte. Beklager det. Håper du får fikset knappen på et vis Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå