jeanette roger Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 love Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ikke så mye love her, bare et middelmådig bilde av et løv. Men ja, jeg ser hjertet. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg tror jeg nok er blind - for jeg finner ikke hjertet V2 er spennende - liker det veldig godt! Et spennende lag av blader og en fin dybdevirkning, V3 ble litt lys etter min smak. Synes ikke den har samme dybdevirkning som v2 heller. Men vi skal jo ikke være like alle mann - eh.... kvinner Endret 19. november 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Ikke så mye love her, bare et middelmådig bilde av et løv. Men ja, jeg ser hjertet. tusen takk,hyggelig m tilbakemelding,det skulle stått løv... men men litt hjerte er det jo,smil ha en fin kveld Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg tror jeg nok er blind - for jeg finner ikke hjertet ;)V2 er spennende - liker det veldig godt! Et spennende lag av blader og en fin dybdevirkning, V3 ble litt lys etter min smak. Synes ikke den har samme dybdevirkning som v2 heller.Men vi skal jo ikke være like alle mann - eh.... kvinner A friend is like a flower, a rose to be exact, Or maybe like a brand new gate that never comes unlatched. A friend is like an owl, both beautiful and wise. Or perhaps a friend is like a ghost, whose spirit never dies. A friend is like a heart that goes strong until the end. Where would we be in this world if we didn't have a friend :-) tusen takk for komentar jentungen,altid like hyggelig høre fra deg,smil :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg