Moridin82 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Norsk Eso fansite Som topic sier. lurer på om det noen som kunne tenkt seg og blitt med på lage det. vet ikke hvor stor eso blir i norge. pm meg Richard Endret 18. november 2012 av Moridin82 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Høres ut som en bra ide. Men kan desverre ikke bidra til noe med å lage sida da jeg ikke kan noe om det. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Skal se hva jeg finner ut. er vel 12 aar siden jeg laga nettside. skriver fra tv derfor litt bugga bokstaver Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Høres ut som en bra ide. Men kan desverre ikke bidra til noe med å lage sida da jeg ikke kan noe om det. Kan denne brukes? må sette meg inn i det igjen uansett vis det blir noe av så trenger jeg folk til og post news og dvs http://websitesetupguide.com/ Kanskje lage en fansite som har både ESO og Skyrim news? gi meg tilbake meldig takker Endret 19. november 2012 av Moridin82 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Høres ut som en bra ide. Men kan desverre ikke bidra til noe med å lage sida da jeg ikke kan noe om det. kan du bidra med og poste nyehter for eks? Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Vi har en side oppe nå... Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Vi har nå oppdatert siden vår kom og join oss alle dere elder scrolls fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå