Trøndern1 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei, har litt problemer med min derbi gpr usikker på årsmodell ca 2002. den er ufattelig tungstartet, tok til slutt bilen å slepte den igang. men når jeg skal kjøre kjennes det ut som om det er noen som holder den igjen, den har rett og slett ikke krefter og det ender med at den kveles. merket når jeg hang etter bilen at det virket som om det hadde mere krefter i 3gir og oppover. den går helt fint på tomgang. det er nettopp byttet toppakning, og sylinder og stempel ser veldig bra ut. også andre tettninger ser bra ut. så noen som vet hvorfor den ikke klarer å komme seg fremover? på forhånd takk Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 pluggen din a? når ble den bytta sist? Bytt plugg så skal vi se at det hjelper. har du trim må du gå opp i varmeverdi. Lenke til kommentar
Trøndern1 Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 godt spørsmål du, mopedn er nettopp kjøpt så det kan godt være at det er probleme takk! Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 daså. da får du ta en liten rundgang. Du vet aldri om personen som eide sykkelen før deg har gjort en skikkelig jobb. så en sørvis er å foretrekke, bytt plugg, rens gasser og luftfilter, bytte motorolja, kontroller kjøleska(for lite antifrost og brått står du der med sprengte slanger og skjært motor.), Vask grundig hele sykkelen. bruk google på fremgangsmåter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå