mintolezon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei, trenger litt råd angående kjøp av HP envy ultrabook 6. Informasjon om HP envy ultrabook 6 : 14" HD BrightView LED-bakbelyst Intel Core i5-prosessor Unik lydopplevelse med Beats Audio 500GB harddisk - 4GB minne Intel HD Graphics 4000 CPU; Intel Core i5 (3. generasjon) 3317U / 1.7 GHz Windows 8 . Jeg liker mange funksjoner som pc'n har som LED tastatur, HP CoolSense-teknologi og HP Support Assistan m.m MEN, jeg er veldig opptatt av å ha en PC som har høy hastighet. Jeg bruker pc'n til generell surfing på nettet, bilderedigering, skype call og for å streame filmer. Jeg lurer rett og slett på om 1,7 GHz gir bra/dårlig hastighet for det jeg skal bruke pcn til? Og hva syntes du generelt om pcn? Er den verdt så mye penger? Lenke til kommentar
mintolezon Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Pris? Pris er 4 724 kr...ganske billig i forhold til andre butikker som tar mellom 6000-8000 kr for den. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 MYE bedre: https://prisguiden.no/produkt/acer-aspire-v3-571g-olympic-edition-167425 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå