Mathayus Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) jeg trenger å få et kallenavn.Heter MagnusTakk :-) Endret 20. april 2015 av Mathayus Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ved å lage et navn selv, tror jeg du kommer til å bli mer fornøyd, langsiktig. Det er i hvert fall min erfaring. Vil du at navnet skal ha noe å gjøre med hvem du er, og hva du liker? 1 Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Takk til begge. Ja, er nok riktig det, men klarer liksom ikke finne noe jeg liker. Så da velger jeg heller ut noe folk skriver som forslag her :-) Jeg liker fotball, skytespill, fotballspill, action og sånne ting liksom :-) Når du ser kallenavnet mitt her skjønner du kanskje at jeg ikke er så god på det ;-P Endret 18. november 2012 av elmoffa Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 ble blizzic97 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg får håpe at du er fornøyd med det navnet da... Personlig anbefaler jeg Lackk, lackking eller lackkers som noen fine navn Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 nub1336 - Da har du alltid en unnskyldning vet at du ikke er helt 1337 enda. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2012 Takk Birgercac Dust holly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå