mb-e Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 hei.. skal reise med sas og lufthansa i desember.. hva skjer hvis sas går konkurs.. reiser med sas til københavn og bytter fly til lufthansa til munchen.. hvis jeg kommer meg til københavn med f.eks ny flybillett fra norwegian, kan jeg da reise videre med det gamle flybilletten jeg har Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Bestilte du hos SAS blir den ugyldig. Betalte du med kredittkort kan du få tilbake det du betalte, men ingen vil dekke ekstra utgifter du får. Bestilte du via Lufthansa vil de tilby endret flight eller pengene tilbake. Du kan aldri selv finne alternativ transport for første flight for en gjennomgående billett. Resten av billetten blir da automatisk kanselert. Lenke til kommentar
mb-e Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Betalte med visakort og bestilte via expedia.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Et reisebyrå er vanligvis dekket av reisegarantifondet så du vil antagelig få pengene tilbake... engang. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Betalte med visakort og bestilte via expedia.. De fleste Visa-kort i Norge er debet-kort, men Visa kan være både debet og kreditt- kort. Dette vil nok også påvirke om du er forsikret gjennom kjøpet. (Kontokreditt gjør ikke kortet til et kredittkort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå