Method Man Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Er det noen som har peiling på når Samsung SyncMaster 192T er å finne på markedet? Hva blir prisen? Lenke til kommentar
pser Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg sendte mail til Samsung og fikk dette til svar: Hej Paal Tack för ert email den 9 augusti angående nya produkter. All information om kommande produkter kommer att läggast ut på den noska hemsida så snart vi vet något. Kan inte svara på detta närmare.. Med vänliga hälsningar Emilia Samsung Support Så det virker som de ikke vet særlig mye selv. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Du fikk svar fra en "svensk fru", så hva annet kan man forvente enn et lass med skrivefeil, og uvitenhet. Send mail igjen, og be om å få svar med noen som faktisk kan alfabetet, og som IKKE er svensk. (Til de som ikke skjønner det så gjør jeg selvfølgelig narr av svenskene, de som tror det her er fakta kan skru av pc'en hogge den i MANGE tusen biter og bli en sånn vismann som gjemmer seg i himalaya fjellene, LANGT unna moderne utstyr, for det er skadelig på deres allerede skrankende intelligens) (Tar seff forbehold om enkelte skrivefeil her, er ikke no norsk geni, så komma her og komma der gir jeg ****** i) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå