medlem-240785 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei! det har seg slik at min samsung galaxy s2 har begynt og henge seg opp. så jeg lurer på vis jeg rooter telefonen, vil den bli raskere ? Noen spørsmål* *vil jeg miste alt på telefonen, innstillinger, tillgang til google konto osv ? * er det trygt og roote den ? * vil det forbedre telefonen ? håper det er noen geeks der ute som kan dette evt finne en root som er egnet til min telefon! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hei! det har seg slik at min samsung galaxy s2 har begynt og henge seg opp. så jeg lurer på vis jeg rooter telefonen, vil den bli raskere ? En treg telefon er vanligvis indikasjon på for mye applikasjoner,så tenk heller på å renske den litt,inkludert minnet. Noen spørsmål* *vil jeg miste alt på telefonen, innstillinger, tillgang til google konto osv ? Skal du bare roote så vil du ikke miste noe på telefonen,utenom garantien. * er det trygt og roote den ? Sender du inn telefonen til reparasjon uten å ha fjernet root vil du ende opp med å måtte betale hele regningen selv,kort sagt: garantien gjelder ikke lenger. Ting kan meget galt og du kan sitte igjen med en dyr brevpresse. * vil det forbedre telefonen Hva legger du i "forbedre" ? Du kan overklokke og underklokke telefonen,ta fullstendig backup av den,legge inn nye ROMs få tilgang til funksjonalitet som vanligvis ikke er tilgjengelig,men du er og mer utsatt for problemer. råder deg til å lese opp om rooting før du tar det steget. ting kan gå galt,sjeldent men likevel mulig, så vet hva det er du holder på med FØR du rooter telefonen din håper det er noen geeks der ute som kan dette evt finne en root som er egnet til min telefon! Igjen,les opp om rooting på egenhånd og VIT hva det er det innebærer. Min ærlige mening er at du selv skal kunne vite nok om dette til å kunne finne frem til prosedyren og kunne klare dette før du i det hele tatt gjør det. Så nei desverre så vil jeg ikke ha det på samvittigheten min ved å teskje mate deg dette. No offense. Bold tekst er mine svar Endret 18. november 2012 av technicality Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Gode steder å finne mer informasjon om er xda forum for sgs2. Google it :-) Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Takk alle sammen! skal prøve dette, masse på youtube om hvordan man gjør dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå