Weeb91 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Hei. Har nylig fått et problem med lyden på PCen min. Har den på stua og er tilkoblet TVen gjennom HDMI. Skjermkortet jeg bruker er Sapphire HD 7950, som jeg kjøpte tidligere i år. Problemet mitt er at lyden har begynt å hakke. Enten jeg spiller musikk som er lagret på PCen, på youtube, filmer, spotify, og til og med windows systemlyder hakker. Har prøvd og oppdatert det meste av drivere jeg tror kan være relevant til problemet, men kommer ingen vei. Jeg begynner å bli ganske stresset av dette nå, for jeg bruker å se flere filmer / episoder per dag gjennom PCen (netflix) men etter dette problemet kan jeg ikke det, da det bare er utrolig irriterende at lyden hakker. Men er kun lyden, bildet er ikke påvirket av noe slag. Og en ting til, prøvde å spille NFS Most Wanted, men da var lyden helt grei :S Spilte i fullskjerm om det har noe å si. edit: etter forespørsel fra chanassa, lister jeg opp speccs: PSU: Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU CPU: Intel® Core? i5-2400 Processor GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 RAM: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, (x2) Hovedkort: MSI P67A-C45 B3, Socket-1155 Endret 21. januar 2013 av Weeb91 Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 fortsatt problemer. Ingen svar ? Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Vedvarer problemet hvis du kobler til et headset eller høyttalere? Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 20. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Nei, da fungerer det greit. Vet ikke om jeg nevnte det, men har prøvd med flere HDMI kabler, og samme problem Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 ikke noe ? Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Har du prøvd å oppdatere video-driveren din? EDIT: så jeg hadde vært så opphengt i at det var problemer med lyden at jeg skrev "lyd-driver" isteden for "video-driver" - bekk Endret 28. november 2012 av chanassa Lenke til kommentar
entilfeldigbruker Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Lyd driver har vel ikke så mye å si om du har koblet til HDMI. Har du lastet ned siste versjon av AMD sin skjermkort driver? http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Har gjort det ja. problemet er der fortsatt :/ Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Har gjort det ja. problemet er der fortsatt :/ List opp specs i førstepost om du kan. Lettere for oss som prøver å hjelpe til. Bare kaster ut noe her nå, men kan det være at riggen hans ikke får nok strøm? Som sagt, list opp specs i førstepost, gjør det lettere for oss. - Bekk Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2013 Så ikke du hadde svart før nå :/ Har endret førsteposten nå Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Skjekk hvilke "Output " du har på lyden? kan være en feil der. Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Hva tenker du på da ? Har HDMI Philips FTV (som er TVen) Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 -tenkte på høyre klikk på lyden - Playback devices ser du hvilken lyd avspiller som er valgt, nå har jeg ikke netflix så vanskelig for meg å si men , -Endre kvalitet på avspilling i netflix prøv alle kvalitets valgene Prøv det hvis ikke sorry=S Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2013 monterte ny SSD og installerte alt på nytt, og da løste det seg, så var sikkert noe problem med en av driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå