Pc_Guru Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Etter å ha lest mer eller midre hårreisende innlegg fra folk som har blitt utsatt for Tiscalis rip off stunt , tenkte jeg at jeg skulle opplyse dere om at det faktisk finnes andre alternativer. For en isdn linje eller 56k fast, uten tellerskritt koster det 545,- pr. mnd. :wink: Ønsker du 2 isdn linjer(128kbps) kommer det på 895,- pr.mnd. Jeg veit det ikke er billig, men det er iallefall en mulighet til å komme seg på nett 24/7 uten at det koster skjorta(og buksa?) Firmaet som tilbyr dette er Kvlito. Les mer her : http://www.kvalito.no/products/matrix.asp?kategori=21 Happy surfing Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Dette er har vært diskutert i opptil flere tråder i sommer/høst. Prøv søkeord "Kvalito" på søkefunksjonen, så dukker noen tråder opp. Det er flere, men den "supre" søkefunksjonen har ikke akkurat 100% treffsikkerhet... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Btw, fastlinje blir vel egentlig veldig upresist hvis det er sånn at du blir disconnectet hver time eller noe slikt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå