Gå til innhold

Stasjonær til hverdagsbruk

Anbefalte innlegg

Hvilket av de sålangt 3 listene mener du ville vært det beste valget da? For meg virker de alle relativt like. Og trur jeg har bestemt meg for å la være å ha SSD, er en mulig oppgradering seinere. Har greid meg så fint med vanlige disker, til og med 5400 rpm =)

Det beste med komplett er at det bare tar 30 min for meg å kjøre og hente det, så får det før helgen. Med Dustin tar det muligens lengre tid :(

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av listene som er laget i denne tråden ville jeg anbefalt intel oppsettet fra Dustin pga pris og ytelse.

Noen av delene er bestillings deler (Kabinett og PSU), men kjenner jeg Dustin Rett vil nok delene mest sannsynligvis komme frem Fredag/Lørdag hvis du bestiller I morgen og ikke bor i Tromsø. (Tar ca 3-4 dager fra dustin og opp til meg her i Trøndelag)

Hvis du kutter ut SSD'n kan du eventuelt se på disse grafikkortene.

7850 kortet yter en del bedre i spill sammenlignet med 7770 kortet.

Lenke til kommentar

Satt sammen listen nesten lik din fra dustin, men trur jeg må ha en ekstra vifte i tillegg ettersom det fort blir varmt med bare 1. Skulle gjerne hatt den PSU'en, men den er bestillingsvare og tar da for lang tid er jeg redd. Chassiet er nice og heller ikke på lager, men trur jeg tørr å satse på det uansett. Trenger å ha det innen lørdag! Trur desverre jeg må holde meg under 1000 kr for GPU, syns nå radeon 6670 kortet virket fint? Bor forresten i Vestfold, så burde kunne gå raskt =)

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Her er oppsettet til nå:

J4aWT.png

Virker greit for min del, men kan strekke meg et par hundre til på GPU, vis det er bedre muligheter som f.eks: HD 7750?

Marius: Du vil tro at det rekker hit før lørdag vis jeg bestiller i morgen, selv om kabinettet kan ta tid!

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Har putta HD 7750 silent inn i vognen, ble solgt av at det skulle være stille. Sammen med kabinettet kan det hende jeg er heldig og får en stille maskin for engangs skyld =) Er det mye dårligere?

Syns det virker greit jeg nå, se om jeg får bestilt i kveld eller etter jobb i morgen! Satan jeg håper det kommer innen lørdag :p

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Da var delene bestilt fra Dustin, en side jeg ikke har vært borti før, men håper å ikke bli skuffet.

Virka som ordren hadde gått igjennom 3 ganger, mens den siste er den eneste jeg fullført med betaling. Virka rart, men håper ikke at det plutselig dukker opp tre set med deler og deretter to saftige faktura :S

Noen her som har vært bort dustin flere ganger, og kan si om de er raske og har god kundeservice? Alltid skeptisk til nye sider, ettersom jeg har vært trofast til komplett og netshop de siste 8 åra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...