GlennLimos Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg anbefaler alle som vil "klage" å gå inn her, de spør hva vi likte og ikke likte og det er utvikklerne selv som spør: http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/57646-top-5-good-and-bad/page__st__20 Lenke til kommentar
migestian Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Til tider så følger det den gode gammle oppskriften, men stort sett så er spillet blitt dummet ned, men igjen det har solgt bra og jeg føler mesteparten av kritikken går mye ut på akkurat det som er "feil" med spillet i forhold til de tidligere spillene. Så jeg håper de ser over kritikken som kommer. Mulig det har solgt bra. Jeg er medskyldig der. Jeg forhåndbestilte, men angrer bittert. Så hvis salgstallene skal være riktige, så burde jeg fjernes fra dem Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Mulig det har solgt bra. Jeg er medskyldig der. Jeg forhåndbestilte, men angrer bittert. Så hvis salgstallene skal være riktige, så burde jeg fjernes fra dem Jeg gjorde det samme desverre, jeg forventet "Blood Money 2". Jeg venter til reviews kommer nestegang, hvis jeg ikke ser antydninger til forandringer tilbake til det gode gammle så drøyer jeg kjøp til tilbud. Så dårlig som det er i forhold til tidligere Hitman, så er det etter min mening fortsatt en bedre spillserie enn Call of Duty: Modern Black Ops 14. Lenke til kommentar
westwood Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Dette spillet er ganske annerledes mot de 3 andre. Men absolutt verdt å skaffe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå