igxx Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei! spiller en del smite har vell rundt 250 matcher nå, men blir litt kjedelig å alltid spille i lag med andre og har hørt rykter om at ting blir artigere hvis du spiller med folk du kan snakka med. så derfor ser jeg etter en klan/clan/alianse eller hva du vil kalle det for å spille smite med. og hvis det er noen andre som er interisert men heller ikke har en klan man vi jo kontaktes slik at vi kanskje får opprettet noe. eller bare får noen å spille mot. info: Smite name: igxxerbest Level: 25 matcher: ca 250 +- kan bruke teamspeak og skype har mic Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) ist anyone hier? ? Endret 21. november 2012 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Er det ingen smite geimere som ønsker å spill av og til ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Det må jo finnes 2-3 personer av alle de titusener som er på diskusjon som vil spille smite, og kanskje få til et slags klan. Lenke til kommentar
lenlen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sure, jeg er med! Får ikke noe respons på smite brukernavnet ditt. zilemra på skype Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Sure, jeg er med! Får ikke noe respons på smite brukernavnet ditt. zilemra på skype hva er brukernavnet ditt på smite skal skjekke deg ut vi har vell 7 eller 8 spillere så vil ha litt mere kvalitet Lenke til kommentar
lenlen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 hva er brukernavnet ditt på smite skal skjekke deg ut vi har vell 7 eller 8 spillere så vil ha litt mere kvalitet "LeFrack", level 19. Kvalitet vet jeg ikke så mye om, spiller for moro skyld for det meste. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 kan legge til meg kansje da. namnet ingame er eilifen er level 24 meina eg. Spela mest med 2-3 andre over skype Lenke til kommentar
Lokefot Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Legg til meg og om du/dere vill, Lokefot er ingame navn Lenke til kommentar
Haughty Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Nylig kommet over Smite og syns det er møe moro. Er bare lvl 9 tror jeg, så ikke allverdens skill enda, men gjør det vel helt ok. Uansett, begynner å komme dithen at det kunne vært moro å begynt å finne noen å spille med på litt mer fast basis. Ingen blodseriøse saker, men blir som regel litt gaming utpå kvelden. Noen her som fremdeles mangler noen å spille med? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Nylig kommet over Smite og syns det er møe moro. Er bare lvl 9 tror jeg, så ikke allverdens skill enda, men gjør det vel helt ok. Uansett, begynner å komme dithen at det kunne vært moro å begynt å finne noen å spille med på litt mer fast basis. Ingen blodseriøse saker, men blir som regel litt gaming utpå kvelden. Noen her som fremdeles mangler noen å spille med? er kommet ny Tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485692 Kan sikkert legge deg til, og hvis du vil spille så kan jeg sikkert switche til smurf kontoen min =) Endret 8. oktober 2013 av igxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå