thomit Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hva kan du si om multicom? Er de en bedrift å stole på eller ei? Jeg personlig har ikke hatt noe å utsette på Multicom, og jeg har handlet data hos dem ganske ofte gjennom snart 15 år. Jeg har ingen grunn til å mene noe særlig negativt eller spesiellt positivt om dem, i forhold til andre godt kjente, norske forhandlere. Alle forhandlere har sin andel av misfornøyde kunder, men som en hovedregel vil jeg si at ingen av de godt etablerte norske forhandlerne er "banditter" ... de er alle best tjent med fornøyde kunder, og opptrer deretter. 1 Lenke til kommentar
xdatax Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg personlig har ikke hatt noe å utsette på Multicom, og jeg har handlet data hos dem ganske ofte gjennom snart 15 år. Jeg har ingen grunn til å mene noe særlig negativt eller spesiellt positivt om dem, i forhold til andre godt kjente, norske forhandlere. Alle forhandlere har sin andel av misfornøyde kunder, men som en hovedregel vil jeg si at ingen av de godt etablerte norske forhandlerne er "banditter" ... de er alle best tjent med fornøyde kunder, og opptrer deretter. Så du mener det er ingen grunn for å IKKE skaffe seg den PCen fra multicom? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Min mening er at hvis du ser etter en bærbar som skal duge til spilling, til en pris under 10k, så er en Multicom Xishan W350/W370 for tiden det beste valget, pris/kvalitet/ytelse tatt i betraktning. Hvilken en (det er flere å velge mellom hos Multicom, med litt forskjell på innmaten), er opp til enhver. Så mener jeg at Asus G-serie ikke er noe dårlig valg det heller - men dyrere. Hadde de to konkurrentene vært enda mer like på pris, så hadde jeg for min del likevel valgt Multicom, da de har noen fordeler som jeg setter pris på. Hvis man skal ha enda bedre ytelse til spilling, så er ikke Asus med i betraktningen i det hele tatt - da er det bare Multicom ( Kunshan P150/P170/P370) og Alienware som har ytelsen. Og der "vinner" Multicom lett på pris, i hvert fall. Endret 1. desember 2012 av thomit Lenke til kommentar
xdatax Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Nå er multicom tom for W350E m/SSD :/ Har sendt dem en mail for å spørre om de får inn mer før jul. Hvis ikke de får inn, hva burde jeg gå? Noen som vet hvor stor forskjell det er på i5 og i7 prossessorene? Og hva med GT660 og GT 650? Endret 4. desember 2012 av xdatax Lenke til kommentar
xdatax Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Er dette et bra valg? http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=608&prodid=51540 Er den bedre enn denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761699&cks=ASS&assoc=26FB581C-3DAA-4F6A-AEA0-8720D71DBD87#extra FULL HD på begge to? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Asusen har bedre batteri, men Mindre HDD, og ikke Blu Ray Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har sendt deg en PM xdatax. Lenke til kommentar
Sa95 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nå er multicom tom for W350E m/SSD :/ Har sendt dem en mail for å spørre om de får inn mer før jul. Hvis ikke de får inn, hva burde jeg gå? Noen som vet hvor stor forskjell det er på i5 og i7 prossessorene? Og hva med GT660 og GT 650? Jeg har også vurdert å kjøpe xishan w350e med SSD og sendte multicom mail angående når de skulle få flere på lager og svaret jeg fikk er: "Det skal komme nye maskiner inn rett før julaften." Så med mindre du MÅ ha en pc innen julaften, så ville jeg har ventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå