Abnorm Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Søker navn på et eldre program som gikk på NRK1 Program-serien omhandlet natur og vitenskap (dokumentar??) og gikk antagelig en gang mellom tidsperioden 1990-97, men det er ikke "Magnus". Usikker på om programmet er norskprodusert, eller om det er oversatt. Fint om dere kan hagle meg med program-navn, så skal jeg selv klare å finne om det er riktig program eller ikke. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 "Ut i naturen" kanskje? Tenkte og på Schrødringens katt, men går ikke det ennå? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 "Ut i naturen" kanskje? Tenkte og på Schrødringens katt, men går ikke det ennå? Dessverre er det ingen av disse, men takk for forslagene. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dette må jo være det originale Newton programmet! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Dette må jo være det originale Newton programmet! Nei, er ikke Newton heller.Programmet hadde ingen programleder eller opptak i studio, programmet fremstår som en dokumentar. Har sendt en e-post til NRK, håper jeg får svar. Endret 21. november 2012 av frecjoha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå