eLang Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hei. Bestemte meg i går for og teste ut iPhone 5 etter nesten fire år med HTC og Android. Var overhodet ikke misfornøyd med HTC eller Android, men har lyst til og prøve noe nytt, og design messig er det vel ingen andre telefoner som kan sammenlignes. Regner med og få litt tyn fra folk rundt meg, for har jo tidligere ment at Android var bedre enn iOS... Men hva er de største forskjellene? Hva kan jeg ikke gjøre på iPhone som jeg evt kunne men en HTC? (Bryr meg lite om at Samsung gs3 laster en nettsiden 2 millisekund raskere) Er ingen veldig avansert bruker. Ringe, instagram, tekst, aviser, Facebook,Mail og masse bilder og video... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Widgets og installere malware og ymse småapps fra et og annet gutterom er vel de største trekkene forskjellsmessig. De fleste store apps som folk faktisk bruker finnes på de fleste plattformer. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Minuser: Du får en mindre skjerm, mister mulighet for hurtigtast til kontakter, mer navigering for å endre innstillinger, mindre personalisering, ingen ekstern lagring(Om dette er et problem avhenger av hvilken tlf du kommer fra), dårligere oversikt over mobilbruk, ingen live wallpaper, mister muligheten for installering av apper OTA, må forholde deg til det ene tastaturet Apple velger og du må bytte til nanosim. Sikkert en del flere også som jeg bare ikke kommer på nå. Pluss: Bedre batteritid, sømløs synkronisering om du har andre enheter fra Apple, bedre kamera(Avhenger av hvilken tlf du går fra, men slår de fleste med Android), god design, større apputvalg og du slipper at folk uten teknisk forståelse maser om at du burde få deg en annen telefon. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå