Gå til innhold

Dropbox oppgradering på pc

maya86

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått galaxy s3, og dermed 50gb dropbox plass. Både på pc og tlf står det at jeg har 51,5 gb plass, men når jeg vil legge til filer i mappen på pcn får jeg bare feilmld om at jeg mangler X antall gb plass og får ikke lagt de til. Mappa på pcn vil fortsatt bare ta imot 5,5 gb, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til..

Noen som veit?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg googlet, kanskje du kan prøve dette.

Found the solution. Initially even I was getting only 2GB, but then I learnt the trick. You need to open dropbox.com on your laptop/pc and go to Get Started and complete any 4 of the 7 steps and you will get 50GB (you will earn). A bit weird but it works. I guess, they want us to know all the features etc. of dropbox. Do send an invite to a friend of yours (one of the steps). Once you have completed the steps, just go to settings of your Dropbox on your Galaxy and you will see 50GB instead of 2GB. Bingo, problem solved.

Lenke til kommentar

Hva? Kan man få 50 GB gratis på Dropbox hvis man eier en Galaxy S3? Jeg vil også ha 50 GB!

Har fulgt alle stegene, og har aktivert Dropbox på min S3 for noen måneder siden, men har fortsatt bare 5 GB. Var absolutt ikke klar over at vi kunne få 50.

Lenke til kommentar

Har allerede gjort de der 7 stegene fra før av så de hjelper meg ikke nå dessverre.. :/

Ja, man får 50gb plass i 24mnd når man kjøper s3 (eller note2 osv, gjelder en del nye modeller)

Fikk plassen på tlf med en gang jeg satte den opp og la inn dropbox der, får bare ikke til å utnytte plassen :/

Trodde man automatisk fikk 50 gb når man satte den opp på tlf jeg.. rart det ikke gjorde det for deg..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har også fått ekstra plass gjennom diverse promoteringer (HTC) og da har plassen mer eller mindre blitt tilgjengelig med en gang. Kjører du siste versjon av Dropbox? Kanskje verdt et forsøk å re-installere med nyeste versjon fra Dropbox.com. Det skal ikke være nødvendig å fjerne eksisterende installasjon. Ei heller backup, men det skader aldri. (Jeg tar alltid backup når jeg reinstallerer Dropbox eller Windows.)

Sjekk https://www.dropbox.com/account/bonus, der skal det stå alle hendelser som øker/minker lagringsplassen. Du får 500MB for hver person du verver. Har du skrudd på automatisk opplasting av kamerabildene, får du 500MB hver gang du har lastet opp like mye (så denne går da i null, med mindre du flytter bildene ut fra din Dropbox-mappe etterpå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...