JoaJoa Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Skal bestille en Sony Ericsson t610 fra mpx.no nå, men ønsker å koble telefonen til pc'en. Hva skal jeg kjøpe? rs232 kabel, usb kabel, eller bluetooth adapter? Har jeg akkurat de samme mulighetene med 3 kommunikasjonmidlene? ser at usb kabelen er billigst, så er den å foretrekke? vil kopiere til og fra bilder, spill, lyder, sms, telefonordbok osv... Samt en siste ting: er t610 blitt en mobil "alle" har? har bestandig hatt ungdomsmobilene til nokia.. så "alle" har liksom hatt det samme som meg, men det virker som "alle" har Sony Ericsson t610 også, til tross for at den er en del dyrere.. btw: Hvilken en er penest? den blå, rød eller sølvgråe? smaksak såklart, men har aldri sett en i virkeligheten enda, bare på bilder. Virker ikke den sølvgråe litt mer "expensive" med "alu-looken"? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei Kjøp deg en Blåtann adapter,mye bedre enn kabel eller IR. T610 er en mobil som mange har nå ja,synes det er greit jeg. Jeg kjøpte meg en Blue og synes den er fin men skulle jeg kjøpt nå så hadde jeg tatt Sølv tror jeg,er ikke så mørk den.. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Har denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr som funker utmerket i lag med SE T610 Yoda Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei Kjøp deg en Blåtann adapter,mye bedre enn kabel eller IR. Hvorfor er det mye bedre enn IR og kabel? Jeg sitter nå og lurer på om jeg skal ta meg råd til en t610, men man må jo nesten ha tilkoblingsmulighet til mobbisen også, så det blir en tilleggsutgift. Ergo, det er veldig fristende å bare gå for det billigste alternativet. Men kom med gode argumenter! PS: Personlig synes jeg den blå er lekrest mens den sølvfargede er tilnærmet stygg, men dette er opp til den enkelte å mene noe om. TILLEGGSSPM: Kan man bruke en hvilken som helst blåtannadapter til 610? Ser det finnes billigere enn det som ble nevnt lenger oppe i tråden. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jeg lurer også på hva som er bedre med bluetooth'en? Har lest en plass at man ikke hadde de samme mulighetene med kabel som med bluetooth, men man skulle tro at det var motsatt da men.. Men jeg bestilte iallefall en bluetooth adapter. Den er bare 100 kr dyrere enn en kabel, men adapteren kan man jo ha til senere og andre produkter. Bestilte: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...681&l=&lantall= og http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...99&l=2&lantall= Ja, jeg gikk for den sølvgråe, til tross for at den visstnok var tilnærmet stygg PS: Gleder meg som et barn på julekvellen nå. Den er pakket og sendt. Driver å laster ned stuff til mobilen. Fant litt på ww.myt610.com. Men finnes det andre plasser det er program og andre ting til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå